۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۵۱۱۳۲۴
توسط گروه تبلیغی رسانه گستر امین صورت گرفت؛

تولید آثار رسانه ای با هدف نشر معارف دینی

مسؤول گروه تبلیغی رسانه گستر امین گفت: تولیداتی که توسط این گروه تبلیغی صورت گرفته در راستای نشر معارف دینی و پایش دینی رسانه ها بوده است.
تبلیغ رسانه ای

محمدحسین پیشاهنگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های این گروه تبلیغی عنوان کرد: این گروه تبلیغی از سال 94 در دفتر تبلیغات اسلامی کار ثبت خود را انجام داد اما از سال 91 به صورت غیر رسمی فعالیت های خود را آغاز کرد که هدف اصلی آن نشر معارف دینی در عرصه رسانه و همچنین پایش دینی رسانه ها است.

وی افزود: تولیدات رسانه ای با موضوعات دینی و پایش و رصد رسانه ها از منظر دینی چه در بحث ماهواره ها و چه فضای مجازی، تلویزیون و برخی رسانه های گروهی و همچنین بازی ها از منظر دینی در این گروه تبلیغی مورد رصد و بررسی قرار می گیرد.

مسؤول گروه تبلیغی رسانه گستر امین تصریح کرد: تا سال 94 عمده فعالیت های ما بر روی تولیدات ماهواره ای و رصد آنها متمرکز بود اما بعد از آن و با توجه به نفوذ بالای فضای مجازی در میان خانواده ها، این عرصه را به طور جدی تر مورد بررسی قرار دادیم و با آمدن شبکه های موبایلی و در دسترس قرار گرفتن پیام رسان های موبایلی و سهولت استفاده از آنها توسط تمام اقشار جامعه، بییشتر فعالیت های ما در این حوزه متمرکز شد.

وی ساخت مستند و برنامه های تلویزیونی را از دیگر فعالیت های این گروه تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته مستند صدای آشنا که یکی از قسمت های مجموعه 25 قسمتی سفره های نور ویژه ماه مبارک بود را تولید کردیم که موضوع آن مربوط به تبلیغ روحانیان برای ناشنوایان بود.

پیشاهنگ اضافه کرد: این مستند 30 دقیقه ای از شبکه های سوم سیما و شبکه نور پخش شد و در کل این مجموعه بازخورد بسیار خوبی در جامعه داشت و با توجه به ارتباطی که با جامعه ناشنوایان ایجاد کرد خیلی مورد استقبال قرار گرفت و بعد از آن گروه طلابی که در عرصه تبلیغ ناشنوایان مشغول به فعالیت شدند میزان و کیفیت کارشان به مراتب بیش از گذشته شد که بخش زیادی از آن مدیون این اطلاع رسانی رسانه ای بود.

مسؤول گروه تبلیغی رسانه گستر امین تأکید کرد: از دیگر برنامه های گروه تبلیغی رسانه گستر امین، تولید مجموعه 40 قسمتی پارکت رادیویی بود که کار صوتی سازی 40 روایت امام علی(ع) را انجام دادیم که این 40 روایت از میان 400 روایت که بررسی شده بود مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: تولید مجموعه تلویزیونی موریانه که به بررسی و آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان می پردازد از دیگر تولیدات این گروه تبلیغی است که برای صدا و سیمای مرکز قم تولید شد.

پیشاهنگ در پایان خاطرنشان کرد: کار پژوهش و نگارش برنامه دیگری با نام رصد از مجموعه پندار که در 25 قسمت از شبکه دوم سیما پخش شد نیز توسط گروه رسانه گستر انجام شد و برای سال جاری و سال آینده نیز بیش از 7 برنامه متنوع دیگر داریم که در مرحله تحقیق، نگارش، پیش تولید یا در نیمه تولید هستیم./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات