۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۰۲۹۳۸
به همت اداره تبلیغات مجازی دفتر تبلیغات؛

مسابقه بهترین نرم افزار تحت اندروید برگزار می شود

اداره تبلیغات مجازی دفتر تبلیغات باتوجه به ضرورت تولید برنامه هاي اندرويد دارای محتواي ديني و مذهبي سالم و تخصصي، مسابقه بهترين نرم افزار تحت اندرويد را برگزار می کند.
مسابقه بهترین نرم افزار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مسابقه بهترين نرم افزار تحت اندرويد از سوی اداره تبليغ مجازي و با هدف تولید محتواي ديني و مذهبي سالم و تخصصي برگزار می شود.

برپایه این گزارش دارا بودن پرونده تبلیغ در معاونت تبلیغ نوین دفتر تبلیغات، شركت در كلاس هاي ساخت نرم افزار تحت اندرويد، دارا بودن محیط مجازی و فعّال در راستای تبلیغ دینی، استفاده از قالب های محتوایی متنوع (تصویر، کلیپ، متن) و رعایت استاندارد های اعلامی، استفاده از موضوعات و مطالب متنوع، کاربردی و مورد نیاز کاربران، مشخص بودن مخاطب نرم افزار(عمومی، جوانان، طلاّب یا.....) و ثبت نرم افزار حداقل در یک فروشگاه اینترنتی عرضه نرم افزارهای تحت اندرويدی از جمله شرایط عمومی این مسابقه به شمار می روند.

این مسابقه در سه سطح تولید نرم افزار اندرویدی «وِیژه ماه مبارک رمضان» با استفاده از محتواهای ناب و موجود در فضای مجازی، تولید نرم افزار اندرویدی «سبک زندگی اسلامی- ایرانی» با استفاده از محتواهای تولیدی مبلّغ و محتواهای ناب موجود در فضای مجازی و تولید نرم افزار اندرویدی «ویژه ماه محرّم و صفر» فقط با استفاده از محتواهای تولیدی مبلّغ وشرکت دادن آن در «سوگواره مجازی بلاغ» برگزار می شود.

رویکرد دینی و تبلیغی نرم افزار، محتواي کاربردی، تخصصي و توليدي، مستند بودن مطالب مندرج در نرم افزار، جمع آمار دانلود نرم افزار در فروشگاه هاي عرضه نرم افزار، میزان رضایت مندی کاربران، برخورداري از محيط گرافيكي زيبا و كاربر پسند و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات از مهم‌ترین شرایط داوری این مسابقه می باشد.

نفر اوّل جایزه ای معادل سه ربع سکه بهار آزادی، نفر دوّم معادل دو ربع سکه بهار آزادی و نفر سوم معادل ربع سکه بهار آزادی دریافت خواهند کرد و از کلیه شرکت کنندگانی که نرم افزار تولیدی آنها حداقل امتیاز ۶۵ را کسب نماید حمایتی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است؛ اول تیر ماه تا اول مهرماه سال جاری زمان ارسال آثار شرکت کنندگان در مسابقه بهترین نرم افزار تحت اندروید در نظر گرفته شده است./872/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات