۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۹۶۱۶۴
داور بخش فیلمنامه جنات:

طلاب هنرمند باید به دنبال کسب دانش بیشتر در زمینه رسانه باشند

داور بخش فیلمنامه جنات گفت: هر هنرمندی برای ارائه آثارش ملجأیی لازم دارد و بیشتر از آن با تشویق و حمایت دلگرم می شود، که جشنواره جنات هم می تواند این نیاز را در ابعادی مرتفع کند.
جنات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، سید محسن امامیان فیلم نامه نویس،مدیر سینما آیه و داور بخش فیلمنامه و نمایشنامه جشنواره نوین جنات گفت: فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه رسانه قابل تقدیر است. طلاب با استعداد و هنرمند باید به دنبال کسب دانش و تجربه بیشتر در زمینه رسانه باشند.
مدیر سینما آیه گفت:در بخش نمایشنامه آثار معدود، اما قابل توجه بودند همچنین در بخش فیلم نامه آثار نیاز به بازنویسی و فعالیت بیشتر دارند چرا که در مرحله طرح و یا فیلم نامه اولیه مانده اند. اما ظرفیت های قابل توجهی وجود دارد  و می توان از آنها آثار قابل توجهی استخراج کرد.
مدرس نگارش خلاق در پاسخ به اینکه پیشنهاد شما در زمینه داوری چیست، عنوان کرد: فعالیت های سال های اخیر دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه رسانه قابل تقدیر است، پیشنهاد بنده در مورد فرمت ارائه آثار است. که اگر یونیفروم یکسانی بین کلیه آثار از نظر نگارش و تایپ و تکثیر می بود داوری آسانتر می شد. همچنین اگر خلاصه طرح ها به آثار ضمیمه می شد داور می توانست ارتباط موثرتری با اثر داشته باشد.
وی به ارائه نظر در مورد حضور بهتر طلاب در عرصه رسانه پرداخت و تصریح کرد: بهترین روش این است که خود فرد به دنبال کسب دانش و تجربه بیشتر باشد. اگر چنین انگیزه ای داشته باشد امکانات متعددی در قم،تهران و دیگر مکان ها وجود دارد.
سید محسن امامیان در پایان به موثر بودن جشنواره جنات در عرصه رسانه اشاره کرد و گفت: به هر حال هر هنرمندی برای ارائه آثارش ملجأیی لازم دارد و بیشتر از آن با تشویق و حمایت دلگرم می شود، که جشنواره جنات هم می تواند این نیاز را در ابعادی مرتفع نماید./۸۷۲/
د۱۰۲/ی

ارسال نظرات