۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۹۴۳۸۵
جامعه مدرسین با صدور بیانیه ای:

مسؤولان با عاملان توهین به امام رضا برخورد قاطع کنند/ مردم به هیچ وجه تعرضات را تحمل نخواهند کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای توهین اخیر در فعالیت های انتخاباتی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کرد و خواستار برخورد قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه شد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای توهین اخیر در فعالیت های انتخاباتی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کرد و خواستار برخورد قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه شد.

متن بیانیه جامعه مدرسین که به امضای آیت الله یزدی رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

خبر توهین و جسارت نسبت به ساحت مقدس حضرت امام رضا (علیه آلاف تحیة والثناء) که در حقیقت توهین به همه ائمه معصومین(علیهم السلام)، اسلام و مقدسات اسلامی است، در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری موجب تأسف و تأثر شدید گردید و موجی از خشم و نفرت عمومی را برانگیخت و مؤمنین و علماء و مراجع معظم تقلید«دامت برکاتهم» را آزرده خاطر کرد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت وقیحانه از مراجع ذی‌الصلاح می‌خواهد ضمن برخود قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه، پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند.

لازم است جریان های سیاسی بدانند که در صورت اسائه ادب به ساحت قدسی ائمه معصومین، قداست‌زدایی و آلوده کردن حریم اخلاق و انسانیت با پاسخ محکم مردم و مؤمنین مواجه خواهند شد و مردم به هیچ وجه این تعرضات جاهلانه را تحمل نخواهند کرد.

همچنین از دغدغه دینی و ابراز انزجار همه اقشار مختلف مردم متدین ایران اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی ایلام تشکر می‌نمائیم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/۱۳۲۳/د۱۰۱/ج۱

ارسال نظرات