۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۱
کد خبر: ۴۹۴۱۴۹
آیت الله غروی:

اخلاص و تواضع رمز موفقیت آیت الله احمدی است

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم اخلاص را شرط سعادت و پیشرفت انسان توصیف کرد و گفت: داشتن تقوا، اخلاص و تواضع از ویژگی های بارز آیت الله احمدی است که وی را از دیگران متمایز کرده است.
آیت الله سبد محمد غروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید محمد غروی عضو شورای عالی حوزه علمیه قم شب گذشته در سومین اردیبهشت تجلیل از مفاخر استان همدان که در سالن ابن سینا برگزار شد با اشاره به  ویژگی های اخلاقی پیامبر(ص) اظهار داشت: پیامبر در ست کوشی، شجاعت و صداقت برترین انسان ها بود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه بعثت پیامبر(ص) در نجات و سرنوشت بشریت گفت: یکی از ویژگی های بارز پیامبر(ص) خلاق حسنه و مکارم اخلاقی متجلی ایشان بود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان کرد: تنها اخلاق است که سبب رشد و تعالی انسان می شود و سبب تحول انسان است چرا که انسان فرصت اکتشاف و حرکت را به خود نمی دهد.

وی با اشاره به شخصیت ممتاز آیت الله احمدی ابراز داشت: آیت الله احمدی را نمی توان فقط منحصر در استان همدان دانست بلکه ایشان از مفاخر جهان اسلام است.

آیت الله غروی با بیا این که آیت الله احمدی خدمات زیادی را به نظام آموزشی و انقلاب کرده است، گفت: آیت الله احمدی به هیچ عنوان نسبت با مقام، پست و عنوان دلبستگی و وابستگی نداشته است.

وی با اشاره به مصائب و سختی هایی که آیت الله احمدی برای اعتلای انقلاب به جان خریده است، گفت: قبل و بعد از انقلاب مشکلات فروانی برای آیت الله احمدی ایجاد شد اما با وجود همه مخاطرات وی به امور معمول خدمت رسانی علمی و فرهنگی مشغول بود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم اخلاص را شرط سعادت و پیشرفت انسان توصیف کرد و گفت: داشتن تقوا، اخلاص و تواضع از ویژگی های بارز آیت الله احمدی است که وی را از دیگران متمایز کرده است.

وی در پایان گفت: آیت الله احمدی از جمله عامانی است که محضر امام راحل(ره) و علامه طباطبایی را درک کرده و همزمان تحصیلات حوزوی و دانشگاهی داشته است./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات