۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۹۲۷۶۸
امام جمعه خرم آباد:

کاندیداها از تخریب و تهمت به جریان مقابل پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حفظ آرامش جامعه و دوری از تنش در برگزاری انتخابات مهم است و کاندیداها از تخریب و تهمت به جریان مقابل که خلاف شرع، اخلاق، تقوا و ایمان است دوری کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته به ۲۵ اردیبهشت ماه و ۲۵ ماه رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم اشاره کرد و گفت: امام موسی کاظم(ع) اسوه صبر و استقامت است.

وی افزود:  امام موسی بن جعفر اسوه صبر و استقامت بوده است و در برابر گروه های انحرافی که پس از شهادت امام صادق(ع) به وجود آمده بودند، معارف حقه الهی را تبیین فرمودند.

مهم ترین فسلفه بعثت برپایی حکومت الهی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به ۲۷ ماه رجب روز مبعث نبی مکرم اسلام خاطرنشان کرد: بعثت سرآغاز حرکتی است که به سعادت جاودانه بشر منتهی می شود.

وی با بیان اینکه برپایی حکومت الهی مهم ترین فسلفه بعثت است، عنوان داشت: حکومتی که در سایه آن انسانها به عبادت و بندگی خدای متعال بپردازند و با تقرب به خدا مسیر تکامل را طی کنند و به کمال به نهایی برسند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: انسان به واسطه عبادت و بندگی خدا در سایه حکومت الهی و مبارزه با طاغوت و هوای نفس به سعادت جوادانه می رسد.

حادثه طبس معجزه الهی است

وی در ادامه به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بر اثر طوفان اشاره کرد و افزود: حادثه طبس یک معجزه الهی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه آمریکایی ها نقشه کشیدند و با تمام تجهیزات آمدند که نظام را از بین ببرند، یادآور شد: وقتی وارد طبس شدند در شب و تاریکی خداوند امدادهای غیبی اش را نصیب ملت ایران کرد و شن های طبس آمریکایی ها را از پای درآورند.

وی با بیان اینکه ملت با نصرت الهی در برابر تهدیدها ایستادگی می کند و به پیروزی می رسد، خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا باید بداند تهدید و تحریم تجربه ۳۸ ساله این ملت است.

سپاه توطئه های دشمن را کشف و با آنها مقابله کرد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سپاه پاسداران صدها توطئه دشمن را کشف و با آنها مقابله کرد، اجرای هزاران طرح و پروژه از سوی سپاه در این کشور نشان می دهد با همت جوانان کارهای ناشدنی انجام شد.

وی به اعلام اسلامی تأیید شدگان کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: این اقدام بر اساس قوانین از سوی شورای نگهبان انجام شد.

برگزاری انتخابات با حفظ آرامش جامعه صورت گیرد

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه همه در مورد نظر شورای نگهبان تمکین کنند، گفت: حفظ آرامش جامعه و دوری از تنش در برگزاری انتخابات مهم است و کاندیداها از تخریب و تهمت به جریان مقابل که خلاف شرع، اخلاق، تقوا و ایمان است دوری کنند./۲۰۱/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات