۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۹۲۷۴۲
روحانی سنی لبنان:

حامیان رژیم صهیونیستی روسیاه هستند

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان تأکید کرد که حامیان رژیم صهیونیستی روسیاه و رسوا شده اند.
شیخ ماهر عبدالرزاق

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی از اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی تقدیر کرد و افزود: زندانیان فلسطینی اوج اراده و قدرت خود در مقاومت و پایداری را به نمایش گذاشته و سریالی از سریال های مقاومت جهت آزادی همه فلسطین را به تصویر کشیدند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام زندانیان فلسطینی یکی از نبردهای امت جهت بازپس گیری سرزمین و کرامت و عزت به شمار می آید، حمایت و اعلام همبستگی همه ملت های عربی و اسلامی با این زندانیان را خواستار شد.

این روحانی اهل تسنن بازدید خبرنگاران از مرز فلسطین با رژیم صهیونیستی از سوی حزب الله را ستود و تصریح کرد: این بازدید به معنای پیامی بازدارنده به دشمن صهیونیستی و یادآوری برای همه اعراب و مسلمانان مبنی بر این است که رژیم صهیونیستی تنها دشمن امت اسلامی به شمار می آید.

وی تأکید کرد که این دیدار همچنین بر قدرت و عزت لبنان و احساس لبنانی ها به بیداری و آمادگی کامل نیروهای مقاومت برای دفاع از کشورشان می افزاید.

شیخ ماهر عبدالرزاق با انتقاد از افراد و جریان های حامی رژیم صهیونیستی خاطرنشان ساخت: به کسانی که روسیاه شده و از دشمن دفاع می کنند، می گوییم که مقاومت و ارتش دو بال لبنان و عامل قدرت و عزت این کشور هستند و همه گزینه مقاومت در راستای مصالح و امنیت و ثبات لبنان است.

رییس جنبش اصلاح و وحدت نسبت به سنگ اندازی در راه تصویب قانون جدید انتخابات هشدار داد و افزود: عدم تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت سبب ورود لبنان به تونل تاریک شده و مخالفان این قانون درصدد باقی ماندن کشور در بحران ها هستند. قانون جدید انتخابات آغازی برای پایان بحران به شمار می آید./980/ب901/د

 

ارسال نظرات