۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۴۹۲۷۲۷

مأموریت رسانه‌های هندی برای سیاه‌نمایی علیه مسلمانان

رسانه‌های هند به‌صورت مستمر در راستای بدنام کردن و سیاه‌نمایی مسلمانان فعالیت می‌کنند.
مسلمانان هند

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه هندی سیاست دیلی، چاپ حیدرآباد هند در مطلبی عنوان کرد که رسانه‌های هندی حتی در زمانی که مطلب مناسبی برای انتشار نمی‌یابند، با انتشار اخبار کذب در مورد علمای مسلمان و فتواهای آنان، جنجال ایجاد می‌کنند.

این رسانه‌ها زمانی که سوژه‌ای در مورد مسلمانان پیدا نکنند، با تحریف کردن و طور دیگر جلوه دادن سخنان علمای مسلمان، سیاست بدنام کردن مسلمانان را پیش می‌برند.

بنابر آمارها، مسلمانان بیش از ۱۸۰ میلیون نفر از جمعیت ۱,۲ میلیاردی هند را تشکیل می‌دهند و هند پس از اندونزی و پاکستان بیشترین جمعیت مسلمانان جهان را دارد.

مسلمانان هند اقلیت پرجمعیتی هستند که همواره هدف سرکوب و تبعیض قرار می‌گیرند.

جوانان مسلمان هند از دولت این کشور به خاطر امتناع از پذیرفتن آنان در مشاغل دولتی ناراضی هستند و به شرایط اجتماعی ـ اقتصادی نامناسب اقلیت مسلمان در این کشور اعتراض دارند.

مقامات رسمی هند اعلام کرده‌اند، که مسلمانان نسبت به اکثریت هندوها و دیگر اقلیت‌ها مانند مسیحیان و سیک‌ها، سطح آموزش پایین‌تر و نرخ بیکاری بالاتری دارند.

فراهم آوردن امکانات آموزشی، مدرن‌سازی مدارس اسلامی، ایجاد فرصت‌های شغلی و امکان مشارکت بیشتر مسلمانان در ارائه خدمات عمومی از جمله نیازمندی‌ های مسلمان در هند است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات