۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۹۲۷۲۶
حسینی:

عمل نکردن به وعده ها نشانه ضعف و عدم شناخت از کشور است

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عمل نکردن به وعده ها نشانه ضعف و عدم شناخت دولتمردان از کشور است.
سیدمحمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در نشست دانشجویی من ایرانی هستم در محل سالن آمفی‌تئاتر شهید چمران دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار داشت: انتخابات فرصت خوبی است و باید نسبت کسانی که می خواهیم انتخاب کنیم ارزیابی لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان طلایه داران حرکت سیاسی در جامعه هستند، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر روی تاکید زیادی داشته اند و می فرمایند کشور و جامعه به توان و نیروی جوانان مبتکر نیازمند است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه ها باید در بحث انتخابات نقش آفرین باشند، افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند با توجه به دستاوردهایی که در جامعه وجود دارد کشور دچار ضعف های بسیاری است و منشأ این ضعف ها به طور عمده مدیریت ها هستند.

حسینی تصریح کرد: مسؤولان در جامعه باید به درستی وظایف خود را انجام بدهند تا مشکلات در جامعه کمتر شود و اگر در انتخاب مسؤولان دقت صورت نگیرد کشورها با مشکلاتی روبرو می شود.

وی ادامه داد: در این فرصت باقی مانده تا انتخابات باید نسبت به روشنگری و بصیرت افزایی اقدام شود، مردم با واسطه یا بی واسطه در انتخابات سهیم هستند چرا که با رأی مردم رییس جمهور انتخاب می شود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی مردم سالار دانست و خاطرنشان کرد: مردم خود باید در جامعه به رشد و بالندگی برسند تا بتوانند تصمیمات خوبی بگیرند.

حسینی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به کاندیداها فرمودند باید وعده هایی را به مردم بدهید تا بعد از چهار سال به چهره مردم نگاه کنید و بگویید این کار را انجام داده اید نه اینکه بعد از چهار سال شرمنده مردم شوید.

وی با بیان اینکه عمل نکردن به وعده ها نشان ضعف و عدم شناخت از کشور است، افزود: بعد از برجام آمریکایی ها به صراحت اعلام کردند شرکت هایی با ایران رابطه دارند ممکن است دو مرتبه تحریم شوند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت کنونی یا توان خود را نشناختند و یا توان خودشان را نمی دانستند و گر نه می دانیم که در فرصت 100 روزه مشکلات اقتصادی و مردم در کشور حل نمی شود.

حسینی با بیان اینکه به معیشت مردم در اسلام تاکید شده است، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی بر تمام اقشار در جامعه مهم است و آن ها به دنبال تحول و تغییر مثبت در اقتصاد هستند./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات