۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۹۲۷۲۰
به منظور دلجویی و ابراز همدردی صورت گرفت؛

حضور خادمان امام رضا در مناطق سیل‌زده آذربایجان شرقی

جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در مناطق سیل‌زده آذربایجان، با خانواده‌های داغدار دیدار کرده و این مصیبت را تسلیت گفتند.
خادمان آستان قدس

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مسعود ایران منش، سرپرست تیم خادمان اعزامی درباره دیدار جمعی از خدام حرم امام رضا(ع) با هموطنان داغدار آذربایجان شرقی اظهار کرد: جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی برای عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار آذری که چندی پیش گرفتار سیل شده بودند، به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در این گروه، خدام از بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی حضور داشتند.

سرپرست تیم خادمان اعزامی به آذربایجان شرقی گفت: خادمان حرم امام رضا(ع) به عجب شیر، آذر شهر و روستای چنار که سیل تمامی روستا را ویران کرده بود اعزام شدند؛ این خادمان در مراسمات ترحیم هموطنان آذری شرکت کرده و برای عرض تسلیت در منازل بازماندگان داغدار حضور یافتند.

ایران منش تصریح کرد: حضور در منازل آسیب دیدگان، حضور بر مزار جان باختگان، حضور در محل وقوع حادثه، ملاقات با امام جمعه و فرماندار شهرستان آذر شهر و شرکت در هیئت‌های مذهبی نیز در این سفر توسط خادمان رضوی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پرچم متبرک آستان قدس رضوی در تمامی مراسمات بر روی دست خادمان حضرت رضا(ع) حمل می‌شد، عنوان کرد: 37 هزار بسته نبات متبرک در میان هموطنان آذری و بازماندگان سیل توزیع شد.

مسؤول تیم خادمان اعزامی به آذربایجان شرقی تأکید کرد: در این بازید خادمان بارگاه منور رضوی از بازماندگان و داغداران حادثه سیل دلجویی کردند./۱۰۲/۸۶۴/ب۱

ارسال نظرات