۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۹۲۷۱۶
فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی:

مدافعان حرم فرهنگ شهادت و دفاع مقدس را زنده کردند

سردار گرجی زاده گفت: شهدای مدافع حرم فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس را در میان نسل کنونی جامعه ما زنده کردند و نشان دادند که ملت ایران سرسپرده و تابع محض ولایت است.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار علی اصغر گرجی زاده، فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی(عج)، شامگاه گذشته در دومین سالگرد شهید مدافع حرم سردار هلیسایی که در مسجد اباالفضل کیان اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید هلیسایی برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) سه بار رهسپار سوریه شد، ابراز داشت: شهدای مدافع حرم با انگیزه الهی رهسپار شدند تا از مقدسات تشیع که دشمنان به بدترین شکل ممکن در پی زیر پا گداشتن آنها بودند، دفاع کنند.

فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) با بیان جنایت های متعدد داعشی ها در عراق و سوریه اظهار داشت: این جنایت ها تنها به جرم شیعه بودن و پیروی از مکتب اهل بیت(ع) صورت گرفت که نمونه آن کشتار نزدیک به پنج هزار سرباز عراقی در پایگاه اسپایکر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فیلم جنایت های داعش در فضای مجازی وجود دارد، افزود: آمریکا از پخش فیلم های مرتبط با جنایت صهیونیست ها علیه فلسطینی ها در فضای مجازی ممانت می کند حال آن که جنایت های داعش علیه شیعیان را بدون حذف در فضای مجازی اجازه پخش می دهد.

سردار گرجی زاده خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از اسلام و تشیع و عدم تکرار مصائب عراقی ها و سوری ها بر مردم کشورمان عازم سوریه و دفاع از عتبات عالیات شدند هر چند که در این میان ناآگاهان تلاش کردند تا آنها را از رفتن منصرف کنند اما همین شهدا، خاندان و خانواده خود را اهل بیت(ع) بیان کردند.

وی با بیان اینکه صدای زنگ کاروان اسرای شهدا آغاز و شلاق بر سر محبان اهل بیت(ع) در سوریه فرود می آید، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم، ناامیدی را که در دل یادگاران دفاع مقدس از بابت فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس رخنه کرده بود، از بین بردند و بار دیگر چنین فرهنگی را زنده کردند.

فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دفاع از حیثیت، شرافت و دین سبب پاسداری و عدم اشغال کشورمان شد، ابراز داشت: شهدا ثابت کردند که در جنگ های نامتقارن نصرت در تفاوت انگیزه، ایمان و اراده است و شهدای مدافع حرم نیز بر حق بودن، شجاعت، ایمان و توکل بر خدا را دلیل اصلی پیروزی در میدان نبرد بیان کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بزرگترین خدمت در عدم فراموشی رشادت های شهدا است، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم حقایق و زیبایی های فراموش شده جنگ را زنده و دل های کم ایمان را قانع کردند که نسل هایی کماکان برای افتخارآفرینی در کشور وجود دارند و در عین حال سرسپردگی و اطاعت محض ملت ایران را به ولایت و اهل بیت(ع) ثابت کردند.

گفتنی است، در پایان مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم هلیسایی، فاطمی اطهر، سید جاسم نوری، حجت الاسلام خلیلی، علیخانی، نیک فرجام، علیجانی و همچنین شهدای مسجد اباالفضل کیان تقدیر به عمل آمد./۲۰۳/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات