۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۹۲۵۲۶
آیت الله غروی:

خدمت به طلاب هیچ مانعی را نمی پذیرد

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: برای خدمت به طلاب باید موانع و مشکلات برطرف شود و نباید بگذاریم کمبودها مانع خدمت رسانی به این قشر شود.
آیت الله غروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله سید محمد غروی، شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و مدیران و مسؤولان حوزه های علمیه استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، از فعالیت کادر حوزه علمیه لرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه خدمت به حوزه خدمت به دین است، افزود: با همت مضاعف، همکاری و همدلی باید در جهت رشد و ارتقای حوزه های علمیه گام برداشت.

آیت الله غروی با تأکید بر ضرورت توجه به رشد کمی و کیفی مدارس علمیه، خاطرنشان کرد: مدارس علمیه جایگاه پرورش عالمان و متخصصان دین هستند، در این مکانهای مقدس باید طلابی تربیت شوند که برای آینده کشور نقش آفرین باشند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به طلاب باید مورد توجه کادر حوزه قرار گیرد و امکانات لازم برای ارتقای سطح علمی و تهذیبی این قشر فراهم شود، بیان داشت: نباید وجود کمبودها مانع خدمت رسانی شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: برای خدمت رسانی به طلاب موقعیت های مکانی و زمانی نیز نباید برای ما مانع به وجود بیاورند بلکه در هر زمان و هر شرایطی باید در جهت خدمت به طلاب و تلاش برای تقویت بنیه علمی این قشر گام برداشت.

وی با بیان اینکه تحول در حوزه های علمیه باید همراه با افزایش رشد علمی طلاب صورت گیرد، افزود: با تربیت طلابی توانمند باید بتوان از بین این جمع اساتیدی توانا و مدیرانی موفق پرورش داد که در آینده نقش آفرین باشند.

آیت الله غروی با اشاره به تهاجم فرهنگی، خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به حملات فرهنگی دشمن باید در عرصه دین و فرهنگ حضوری پررنگ داشته باشیم، در این راستا می‌طلبد طلابی پرورش داد که پاسخگوی نیازهای کشور باشند./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات