۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۹۲۳۰۱
مسؤول گروه تبلیغی نصیران هدایت:

فعالیت های فرهنگی تبلیغی باید مردم محور باشند

مسؤول گروه تبلیغی نصیران هدایت با بیان اینکه رمز اثرگذاری فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مردمی بودن آن است، لازمه گسترش جریانات فرهنگی تبلیغی را حمایت مردم دانست.
تبلیغ

حجت الاسلام محمدرضا نقدی مسؤول گروه تبلیغی نصیران هدایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های این گروه تبلیغی عنوان کرد: فعالیت گروه تبلیغی نصیران هدایت از یک سال پیش آغاز شده است و بسیاری از فعالیت های صورت گرفته معطوف به تأمین زیر ساخت های مورد نیاز برای فعالیت ها بوده است.

وی افزود: اطلاع رسانی های مقتضی از طریق راه اندازی سایت و کانال تلگرامی، ایجاد درگاه پرداخت های حمایتی و دیگر کارهایی که در این زمینه انجام شده توانسته زیر ساخت های لازم برای ادامه فعالیت ها را فراهم کند تا در کنار تبلیغات ظاهری در میان مردم که با همکاری طلاب و سایر اقشار جامعه صورت می گیرد، بتوانیم فعالیت های خود را سازماندهی کنیم.

مسؤول گروه تبلیغی نصیران هدایت تصریح کرد: مهم‌ترین فعالیتی که در این گروه انجام می شود، فعالیت در زمینه تبلیغ بین المللی است و با توجه به نیازی که در عرصه تبلیغ بین الملل و پاسخگویی در زمینه نیروی انسانی توانمند و کارشناس در حوزه رسانه و شبکه های ماهواره ای احساس می شد، ما سعی کردیم فعالیت های خود را در این زمینه متمرکز کنیم.

حجت الاسلام نقدی با اشاره به رهنمود رهبر انقلاب پیرامون لزوم فعالیت های تبیینی با فرهنگی با محوریت مردم خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بارها فرموده اند که مردم در میدان فعالیت های فرهنگی حضور پیدا کنند و همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس حاضر بودند، در فعالیت های فرهنگی نیز حاضر باشند و به همین سبب ما نیز این رویه را اتخاذ و تلاش کرده ایم با حمایت مردم و با یک بسیج عمومی فعالیت های خود را انجام دهیم.

وی افزود: ضربه ای که در حوزه های ملی و دینی و نیز بین الملل به ایران وارد می شود، باید از طریق فعالیت های فرهنگی مناسب و تبیین گر مدیریت شود و باید با برنامه ریزی مناسب و اتخاذ روش های صحیح تبلیغی فرهنگ خود را صادر کنیم.

مسؤول گروه تبلیغی نصیران هدایت در ادامه ابراز کرد: سعی ما بر این است که مردم را وارد فعالیت های فرهنگی کنیم و با کمک مردم بتوانیم این جریان های تبلیغی و فرهنگی را تقویت کرده و گسترش دهیم و از سوی دیگر با کمک و پشتیبانی محتوایی در حوزه رسانه، فضای مجازی و تشخیص نیازهای تبلیغ بین الملل و انتقال به درون کشور و پاسخ به این نیازها، رسالت خود در این بخش را به بهترین نحو انجام دهیم.

حجت الاسلام نقدی تأکید کرد: انتظار ما از سازمان های مرتبط بیش تر مربوط به حمایت های معنوی بوده است و هرجا مراجعه کرده ایم در حد ساختار اداری خود حمایت اداری و اجرایی از ما داشته اند و دفتر تبلیغات و معاونت تبلیغ حوزه  با روی باز و گشاده از ما استقبال و حمایت و پشتیبانی کرده اند.

وی طرح فعالیت فرهنگی در شبکه های مجازی خارجی را از برنامه های این گروه تبلیغی دانست و اظهار کرد: با همکاری بخش بین الملل جامعة‌المرتضی فعالیت های تبلیغی خود در این بهش را آغاز کرده ایم ودر بخش تأمین نیروی انسانی مورد نیاز تبلیغ و همچنین تهیه محتواهای لازم، کار خود را در سه سطح مالی، علمی و مهارتی طراحی کرده ایم و نیازمند این هستیم که اساتید، طلاب و دانشجویان توانمند داخل و خارج کشور در این زمینه ها کمک کنند تا بتوانیم ارتباط خود با سطح عموم جامعه بیش از پیش گسترش دهیم.

مسؤول گروه تبلیغی نصیران هدایت در پایان خاطرنشان کرد: آن قسمت هایی از کار که جنبه اجرایی پیدا کرده است موفقیت های چشمگیری به دنبال داشته و اگر طرح های دیگری که در نظر گرفته شده نیز به مرحله اجرا برسد، حرکت بزرگی در زمینه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی توسط گروه تبلیغی نصیران هدایت رقم می خورد./872/ت302/ی

ارسال نظرات