۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۸۸۰۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشکلات اقتصادی با تکیه بر تولید داخلی حل می شود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در سایه تولید و اشتغال زایی می توان به اقتصاد داخلی کشور تکیه و مشکلات اقتصادی را برطرف ساخت.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عید نوروز را که معطر به ولادت با سعادت صدیقه کبری است، به مردم فهیم ایران اسلامی به ویژه استان لرستان تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: نام گذاری سال به نام اقتصاد در این چند سال نشان از اهمیت این موضوع است.

وی با ارزیابی اقدامات صورت گرفته در زمینه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته عنوان کرد: تاکنون اقدامات مؤثری صورت در این زمینه گرفته اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی مردم و جامعه عنوان کرد و گفت: اقتصاد سیاست راهبردی است که باید با جدیت و مدیریت جهادی ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه استان لرستان در سال 95 به عنوان سال نمونه مقاومتی مطرح شد، خاطرنشان کرد: در سال 95 اقدامات خوبی در زمینه کارهای زیرساختی صورت گرفته است و باید با شتاب بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی باید با تلاش و کوشش مطالبه مردم عملی شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب شاهد رشد و شکوفایی کشور بوده ایم، افزود: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است و در زمینه عزم عمومی در سایه وحدت ضروری است./301/9459/ب1

ارسال نظرات