۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۸۸۰۱۸
در نخستین ساعات آغاز سال 96 انجام شد؛

حضور روحانی در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر، از این مجتمع بازدید کرد.
حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ریاست جمهوری، رییس جمهور در این بازدید که دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت،  در فضایی صمیمی با معلولان و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

دکتر روحانی در جمع فرزندان و افراد تحت پوشش این مرکز در سخنانی ضمن تبریک سال نو به آنان ، اظهار امیدواری کرد: سال جدید سالی سرشار از برکت، دلخوشی و سرزندگی برای ملت بزرگ ایران باشد.

رییس جمهوری افزود: پیام بهار برای ما این است که باید ناامیدی ها را کنار بگذاریم و زمستان هرچند سخت و طولانی باشد در نهایت به پایان خواهد رسید.

دکتر روحانی اظهار داشت: عزیزانی که دچار رنج جسمی هستند، بی تردید روزهای راحتی را نمی گذرانند، اما آنچه می تواند مارا در زندگی کمک کند، نشاط روحی و توکل به خداوند است و باید این قاعده را در ذهن خود بسپارید که هرکه سختی های زندگی بیشتری دارد خداوند برای او اجر و مزد بالاتری در نظر خواهد گرفت.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: صبر، تحمل و نشاط شما و فعالیت های هنری و فرهنگی  و علمی شما نشان از این است که خداوند استعداد لازم را برای این اقدامات به شما عطا کرده است.

دکتر روحانی خطاب به معلولان این مرکز افزود: وظیفه ما این است که در کنار شما باشیم و مردم هم وظیفه دارند تا شما را یاری کنند. همه پدران و مادران جامعه باید نسبت به شما احساس پدری و مادری کنند.

رییس جمهوری با تجلیل از زحمات و خدمات پرسنل این مرکز و نیروهای بهزیستی در سراسر کشور، گفت: خداوند به همه شما توفیق خدمت داده است و این تلاشها بسیار ارزشمند است.

دکتر روحانی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که شرایط بهتری را برای زندگی شما فراهم کنیم.

رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد سال جدید، سال مهربانی های بیشتر و سربلندی برای ملت و کشور عزیز ما باشد./1323/د102/ص

ارسال نظرات