۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۸۷۹۸۷
مدیرکل بنیاد شهید قم:

مدافعان حرم مدافعان ولایت هستند

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: مدافعان حرم اهل بیت (س) مدافعان حریم ولایت هستند ،‌ایشان در راه ولایت و احیای اسلام ناب محمدی (ص) و دفاع از اسلام راستین پا در عرصه پیکار با دشمنان اسلام گذاشته اند.
هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی در ویژه برنامه سیمای نور به مناسبت سالگرد دفن شهدای گمنام  در محوطه صدا وسیمای مرکز قم گفت:جهادگران  با دو بال  انتظار و عاشورا حرکت می کنند  و از حریم اسلام دفاع  می کنند،‌ بال  عاشورا  که همان فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است و بال انتظار  که زمینه سازی ظهور و مبارزه با ستمگران  و دشمنان اسلام است و هر دو در راستای دفاع از ولایت می باشد.
وی ادامه داد: انقلاب  اسلامی  با تکیه بر ولایت  به پیروزی رسید  و امروز همه اقشار زیرپرچم ولایت به وحدت می رسند و در استای حفظ استقلال ،‌آزادی و دفاع از جمهوری اسلامی  گام بر می دارند.
سردار هاشمی اضافه کرد: در تمامی  وصایای شهدا  می بینیم که چقدر بر حفظ وحدت  بر محور ولایت  تاکید کرده اند ،‌ این رمز  پیروزی است و دشمنان این را به خوبی می دانند و لذا  در این چهار دهه تمام توان خویش را  در این حوزه به کار گرفته اند .
وی ادامه داد: امروز ما میراث دار فرهنگی 1400ساله هستیم فرهنگی که از اهل بیت (ع) به ما رسیده است،‌ فرهنگ عزت و استقلال خواهی،‌فرهنگ هیهات من الذله،‌ امروز خانواده شهدا و ایثارگران در ادامه راه شهدا همچنان در صحنه ایستاده اند تا دشمنان نتوانند خدشه ای به نظام وارد سازند.
وی با گرامی داشت روز بزرگداشت شهید در 22اسفند و با اشاره به برنامه های مختلف در استان به همین مناسبت افزود: در آستانه سال نو  گلزارهای استان برای مراسم تحویل سال نو آماده سازی شده است. 
در این برنامه همچنین دو مادر شهید از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهید "ابوالفضل حسینی شیخ زاده" و شهید فاقد پیکر مدافع حرم شهید "احمد جلالی نسب"،‌ حضور یافتند./872/د102/ج

ارسال نظرات