۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۸۷۸۰۷
در حرم رضوی صورت می‌گیرد؛

تبیین «پیام نوروزی رهبر انقلاب» از سوی آیت الله خاتمی

همزمان با سال جدید پیام نوروزی رهبر انقلاب به مدت چهار شب در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از سوی آیت الله خاتمی تبیین می شود.
آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت االله سید احمدخاتمی، امام جمعه موقت تهران از نخستین روز سال جدید تا جمعه 4 فروردین ساعت 21 در جمع زائران و مجاوران رضوی «فرمایشات و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب» را تبیین می کند.

کرسی تفسیر قرآن پس از ترتیل صبحگاهی از جمله برنامه های نوروزی حرم مطهر رضوی است که در این راستا حجت الاسلام مهدی ماندگاری، مدیر موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا، ساعت 6 بامداد به بیان «تربیت از منظر قرآن» می پردازد.

کرسی تفسیر نهج البلاغه نیز از دیگر برنامه های نوروزی حرم رضوی است که پس از نماز ظهر و عصر صورت می گیرد در این زمینه «سیمای پرهیزکاران از منظر نهج البلاغه» از سوی حجج اسلام محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری و علی سرلک تبیین می شود.

براساس این گزارش، حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده با موضوع «خانه تکانی دل» نیز از شنبه 28 اسفند تا پنجشنبه سوم فروردین سال جدید ساعت 10:50 سخنرانی می کند.

حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب، مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، شنبه تا دوشنبه هم‌چنین چهارشنبه با موضوع «رفتارشناسی از منظر قرآن سخنرانی می کند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان همزمان با شب ولادت حضرت زهرا(س) شنبه شب در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) به تبیین «سیره فاطمی» پرداخت.

یادآور می شود، در آخرین روزهای سال و در آستانه سال جدید حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به تفسر قرآن کریم پرداخت./202/1308/ب1

ارسال نظرات