۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۸۷۸۰۳
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تشریح کرد؛

اعلام زمان دیدار مردم با رهبرمعظم انقلاب در طلیعه سال جدید

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم دیدار و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، سه شنبه یکم فروردین 1396 برگزار می شود.
دیدار مردم ولایتمدار با رهبر انقلاب در طلیعه سال جدید

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در آستانه سال جدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و حضور مقام معظّم رهبری در مشهد مقدس تمهیدات ویژه‌ای از سوی آستان قدس رضوی با محوریت ارائه خدمات فرهنگی، اعتقادی و قرآنی برای تشرف خیل عظیم زائران نوروزی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به دیدار مردم ولایتمدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مطابق هر سال، تصریح کرد: مراسم دیدار ارادتمندان و عاشقان ولایت با معظم له در طلیعه سال جدید سه شنبه یکم فروردین ماه 1396نیز ساعت15:30 با حضور جمع کثیری از علما، طلاب، فضلا و روحانیان برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی متذکر شد: این مراسم در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود و زائران و مجاوران در سایر اماکن متبرکه رضوی از طریق پخش صوت و تصویر زنده از طریق تلویزیون های پهن پیکر در صحن ها و رواقهای حرم مطهر از این مراسم بهره مند می شوند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که لحظه تحویل سال ساعت 13:58 روز دوشنبه سی‌ام اسفندماه است، افزود: مراسم ویژه تحویل سال در حرم مطهر ساعت 9 با قرائت آیاتی از کلام وحی در صحن جامع رضوی آغاز می شود و تا هنگام تحویل سال ادامه پیدا می کند.

وی پخش سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، دعای تحویل سال حضرت امام راحل، همخوانی «یا مقلب القوب» گروه سرود خدام رضوی را از جمله برنامه های ویژه  تحویل سال در جوار مضجع نورانی امام رضا(ع) برشمرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: قرائت دعای توسل از سوی مهدی سماواتی، شعرخوانی صابر خراسانی، بیان احکام و آداب زیارت، سخنرانی حجج اسلام محسن قرائتی و مهدی ماندگاری از دیگر بخش‌های این مراسم است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای در اتاق های گفت وگوی اینترنتی «رضوی تاک» به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به طور زنده نیز پخش می شود و مردم سراسر دنیا می توانند از طریق رضوی تاک از این مراسم بهره مند شوند.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: ضمن برگزاری مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، متن سخنرانی نیز به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو ترجمه و بین زائران و مجاوران رضوی توزیع می شود./1308/302/ب1

ارسال نظرات