۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۴۸۷۷۵۹
با حضور مسؤولان استانی صورت گرفت؛

افتتاح نخستین سالن فرهنگی ورزشی مسجد محور در قم

نخستین سالن فرهنگی- ورزشی مسجد محور با نام شهدای آتش نشان از سوی قرارگاه منتظران شهادت در شهر مقدس قم افتتاح شد.
سالن ورزشی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نخستین سالن فرهنگی- ورزشی مسجد محور با حضور مسؤولان استانی از سوی قرارگاه منتظران شهادت به نام شهدای آتش‌نشان افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این سالن فرهنگی ورزشی مسجد محور، اعضای شورای اسلامی شهر قم، سرگرد سروی فرمانده حوزه مقاومت بسیج 4 شهید ورزنده، سرهنگ کبیری مسؤول طرح و برنامه سپاه علی بن ابی‌طالب(ع)، حجت‌الاسلام‌ کریمی قائم‌مقام دبیرخانه کانون‌های مساجد و رفیعی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استان قم حضور داشتند.

رفیعی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در این مراسم در رابطه با فواید و معایب و نام‌گذاری این سالن ورزشی به یاد شهدای آتش‌نشان سخنرانی کرد و اظهار داشت: این سالن خوشبختانه در منطقه‌ای ساخته‌ شده که واقعاً کمبود آن حس می‌شد و با تلاش قرارگاه منتظران شهادت خدا رو شکر این کمبود برطرف شد.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام‌ سعید روحانی عضو شورای اسلامی شهر قم در رابطه با عملکرد قرارگاه منتظران شهادت سخنرانی کرد و گفت: قرارگاه منتظران شهادت یکی از بهترین مکان‌هایی است که کار فرهنگی می‌کنند و من اطمینان دارم که از این سالن بهترین بهره را می‌برند./872/د102/ی

ارسال نظرات