۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۸۵۷۳۸
تکرار/ به صورت متمرکز برگزار می شود؛

آزمون ورودی متمرکز 13 مدرسه و مرکز فقهی حوزه علمیه

آزمون ورودی 13 مدرسه و مرکز فقهی حوزه علمیه به صورت متمرکز برگزار می شود، طلاب می توانند از 17 فروردین سال آینده برای نام نویسی اقدام کنند.
آزمون ورودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدارس و مراکز فقهی امام محمدباقر(ع)، ائمه اطهار(ع)، مدرسه عالی خاتم الاوصیا(ع)، امام حسن عسکری(ع)، امام کاظم(ع)، عسکریین(ع)، ولی امر(ع)، شهیدین بهشتی و قدوسی(ع)، دارالهدی، امام علی(ع)، امام رضا(ع)، انوارطاها و مدرسه عالی فقه صاحب الزمان اصفهان به منظور پرورش فقیهان شایسته در سال تحصیلی 97-96 آزمون ورودی خود را به صورت مشترک برگزار می ‌کنند.

شرایط پذیرش

اتمام پایه ششم حوزه علمیه یا پایان دوره سفیران هدایت تا ابتدای سال تحصیلی 97-96، تعهد اخلاقی به اشتغال تحصیلی تمام وقت در مدرسه، تعهد اخلاقی و شرعی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی مدرسه و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از شرایط پذیرش در مدارس و مراکز فقهی است.

برنامه‌های آموزشی و پژوهشی

از جمله برنامه های آموزشی و پژوهشی می توان به برگزاری دروس مصوب سطح ۲ همراه با مشاوره و راهنمایی علمی، توجه به ایجاد فضای آموزش و پژوهش محور، توجه به روش‌ شناسی فقه و اصول و ایجاد فضای تحصیل نظام ‌واره، ارائه دانش‌ های تکمیلی مورد نیاز در اجتهاد، توجه به فضای تربیتی و پرورشی و توجه به تفسیر قرآن و انس با روایات اشاره کرد.

بهره‌مندی از اساتید شایسته و ممتاز برای تدریس و مشاوره‌ها و راهنمایی‌های علمی، حمایت علمی و نظارت بر روند تحصیلی طلاب، ارائه مشاوره‌های علمی روشمند و مناسب برای هدایت علمی طلاب، استفاده از کمک هزینه تحصیلی مناسب و امکانات آموزشی و رفاهی و برخورداری از کلیه مزایای تحصیلی حوزه علمیه قم از مزایا و ویژگی های پذیرش در این مدارس است.

زمان و مکان آزمون

آزمون کتبی، به صورت متمرکز و همزمان جمعه یکم اردیبهشت 96 برگزار می‌ شود و مکان آزمون نیز در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

 طلاب داری شرایط می توانند برای نام نویسی در آزمون متمرکز مدارس و مراکز فقهی و کسب اطلاعات بیشتر از 17 تا 27 فروردین 96 به سامانهazmoonf.ir اینترنتی مراجعه کنند./1324/ت302/ی

ارسال نظرات