۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۸۱۶۴۶
آیت الله سلیمانی:

آیت الله هاشمی در حساس‌ترین مقاطع در خدمت انقلاب و نظام بود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آیت الله هاشمی از اصلی ترین افراد نهضت در دوران مبارزات انقلاب و قبل از انقلاب بود.
آیت‌الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز زاهدان، گفت: مردم باید تمام تلاش خود را برای بهره بری از مجلسی که در ایام دهه فاطمیه انجام می‌شود، ببرند.

وی تصریح کرد: حضور در مجالس دهه فاطمیه به معنی میثاق مجدد با خاندان پیامبر و آگاهی به معارف اصیل اسلام ناب است.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه امشب یادواره ای برای شهید میر حسینی برگزار می شود، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکت خود در مقام تجلیل از این شهید برآمده است.

وی با اشاره به اینکه چهل روز از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی گذشت، بیان کرد: او شخصیتی است که رهبر معظم انقلاب درباره او توصیف بلندی انجام داد؛ رهبر معظم انقلاب، آیت الله رفسنجانی را از برجستگان انقلاب و اصلی ترین افراد نهضت برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: آیت الله هاشمی یک شخصیت انقلابی و روحانی است که از اصلی ترین افراد نهضت در دوران مبارزات انقلاب و قبل از انقلاب بوده است.

وی اظهار داشت: آیت الله هاشمی بعد از پیروزی انقلاب از موثرترین شخصیت های جمهوری اسلامی در کنار امام بود و پس از رحلت امام خمینی (ره) نیز در کنار رهبری ماند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها گفته است که آیت الله هاشمی رفسنجانی تا مرز شهادت پیش رفته است، افزود: این مرد اموال خود را صرف انقلاب می کرد و آنها را به مبارزین می‌داده است.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از انقلاب مسؤولیت های سنگینی در کشور نظیر ریاست جمهوری و ریاست مجلس داشته؛ در طول انقلاب برای خود اندوخته ای درست نکرده است که این حقیقت ها را موظفیم بدانیم.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در حساس ترین مقاطع در خدمت انقلاب و نظام بوده است، تصریح کرد: وی در تمام طول مدت زندگانی خود بر زندگی خود نیفزوده است./831/201/ب2

ارسال نظرات