۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۱۲۶
نقوی‌حسینی:

کسی که بگوید دشمنی آمریکا نسبت به سال 57 کمتر شده خائن است

نقوی‌حسینی گفت: اگر کسی فکر کند دشمنی آمریکا نسبت به سال 57 کمتر شده خائن است، دشمنی آن‌ها هرگز کم نمی‌شود بلکه بیشتر می‌شود و علت بیشترشدن این دشمنی‌ها پیشرفت و پیروزی‌های ایران است.
نقوی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا زاهدان، سیدحسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، شب گذشته در همایش «دولت تراز انقلاب» که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: این انقلاب دشمنان خونی دارد و دشمنی دشمنان نسبت به سال 57 ده‌ها برابر شده است.

وی ادامه داد: اگر کسی فکر کند دشمنی آمریکا نسبت به سال 57 کمتر شده خائن است، دشمنی آن‌ها هرگز کم نمی‌شود بلکه بیشتر می‌شود و علت بیشترشدن این دشمنی‌ها پیشرفت و پیروزی‌های ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ما در انقلاب دو عرصه داریم یکی بین‌المللی که آثار انقلاب اسلامی است که با درجه بسیار بالا پیش می‌رود، عرصه دوم عرصه داخلی است و این عرصه دو فضای انتصابی و انتخابی وجود دارد.

وی انتخابات ایران را واقعی و پاک دانست و ابراز داشت: پاک‌ترین انتخابات در کشور ایران برگزار می‌شود، ما باید در انتخابات یک گزینه درست را انتخاب کنیم و در انتخاب خود دقت کرده و با چشم باز انتخاب کنیم.

نقوی‌حسینی دانشجویان را خطاب قرار داد و گفت: آینده این کشور برای دانشجویان است، این کشور نیازمند مردانی پرقدرت است؛ کسانی که اعتماد دارند و می‌دانند این ملت، ملت بزرگی است و باید خودمان را باور کنیم.

وی با تأکید بر اصل وحدت، افزود: تمام نقشه های دشمن برای تفرقه بین مذاهب مختلف در کشور ایران نقش بر آب شد و به نتیجه نرسیدند، همین تفرقه‌ها در دیگر کشورها سبب سقوط آن کشورها شده است، تنها کشور اسلامی که مذاهب در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند کشور ایران است./831/202/ب2

ارسال نظرات