۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۷۳۳۹۲
معاون حقوقی رییس جمهور در شیراز:

پیام آ‌یت الله هاشمی وحدت حول محور ولایت برای ساختن کشور است

معاون حقوقی رییس جمهور در شیراز گفت: پیام هاشمی برای ما این بود که مردم ایران روز گذشته گفتند و همه آمدند که بگویند وحدت حول محور ولایت برای ساختن کشور است.
حجت الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رییس جمهور، عصر امروز در مراسم بزرگداشت آيت‌الله رفسنجانی که در سومین حرم اهل‌بیت(ع) برگزار شد، گفت: در نیمه دوم قرن بیستم در دنیای بی‌خدایی و قلدران عالم و دنیای دوقطبی شرق و غرب در ایران حرکتی آغاز شود که از جنس انبیا و انقلابی از نوع حضرت محمد(ص) بود.

وی افزود: امام(ره) قرار بود فرعون منطقه را نابود کند و قرار بود پایه عظمت ایران اسلامی را بنا کند و کعبه دل‌ها و این کشور اهل‌بیت(ع) را از مزدوران آمریکا و اسرائیل پاک کند.

حجت‌الاسلام انصاری اظهار داشت: از روزهای نخستین انقلاب اسلامی طلبه‌ای فاضل و عالم باهوش سرشار و قدرت تحلیل بالا و مهم‌تر از همه شجاعت و پایداری بالا در خدمت امام(ره) قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مسیر ۱۴ ساله انقلاب، یاران اجازه ندادند که شعله انقلاب خاموش شود و راه امام از سوی شاگردان و پیروان او که بعدها هرکدام خورشیدی شدند در انقلاب اسلامی مانند آیت‌الله هاشمی و رهبر معظم انقلاب ادامه یافت.

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به‌ضرورت شناساندن رشادت‌های یاران امام به نسل جوان تصریح کرد: بیش از اینکه از این بزرگان تجلیل کنیم نیازمند شناخت آن‌ها هستیم و جوانان باید بدانند که انقلاب چگونه رشد کرد.

وی تأکید کرد: باید مبانی و پیام‌های انقلاب را به نسل امروز و فردا منتقل کنیم، جوانان ما باید بدانند هاشمی مانند یک سرباز آماده‌باش ۲۴ ساعته در قالب یک مدیر لایق تمام‌عیار و یک سردار در خدمت امام(ره) و انقلاب بود.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان نقش آيت‌الله هاشمی در قبل و بعد از انقلاب یادآور شد: آیت الله هاشمی آرزوهایی بزرگ برای ملت داشت و با نهایت دلسوزی برای جریانات سیاسی و فقرا برنامه‌ریزی داشت.

وی ادامه داد: پیام هاشمی برای ما این بود که مردم ایران روز گذشته گفتند و همه آمدند که بگویند وحدت حول محور ولایت برای ساختن کشور است.

معاون حقوقی رییس جمهور در پایان گفت: کشور مشکلات بزرگی دارد و دشمن در کمین است و اگر می‌خواهیم به هاشمی و امام عرض ارادت کنیم هیچ راهی به غیر از اتحاد و همدلی و کمک به قوا وجود ندارد./۹۱۹/پ202/ج1

ارسال نظرات