۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۷۳۳۴۴

ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر پهپادهای حماس

یک پایگاه وابسته به رژیم صهیونیستی گزارش داد که پهپادهای جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به راحتی از سپر هوایی این رژیم در نوار غزه عبور می کند و آنها قادر به مقابله با این هواپیماهای کوچک نیستند.
پهپاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حماس اخیرا قدرت دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی را در برابر هواپیماهای کوچک بدون سرنشین در منطقه سپر هوایی این رژیم، در نوار غزه آزمایش کرده است.

این پایگاه همچنین گزارش داد که در ماه گذشته میلادی حماس با موفقیت پهپادهایی را به سمت یکی از مجتمع های مسکونی این رژیم در مجاورت نوار غزه ارسال کرده که پدافند ضد هوایی رژیم صهیونیستی یکی از این پهپادها را شناسایی کرد، اما نتوانست آن را کنترل کرده یا منهدم کند.

براساس این گزارش، حماس یکشنبه گذشته نیز یک پهپاد را به منطقه پوشش ضد هوایی رژیم صهیونیستی در نزدیکی نوار غزه ارسال کرد که نیروهای ارتش این رژیم از متوقف سازی آن ناتوان بوده و این پهپاد پس از عملیات خود به داخل نوار غزه بازگشت.

رژیم صهیونیستی بسیار نگران است که این پهپادها که قادر به عبور از پوشش ضد هوایی این رژیم هستند، حماس آنها را به عنوان هواپیماهای انتحاری تبدیل کند.

به نوشته ایرنا، پایگاه صهیونیستی 'اسرائیل دیفنس' همچنین افزود: باتوجه به این موضوع باید منطقه مجتمع های اطراف نوار غزه به پدافند ضد هوایی مجهز شود و این رژیم از منظومه 'RF' برای مقابله با این پهپادهای شناسایی و هجومی حماس استفاده کند./982/ب102/د

ارسال نظرات