۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۷۳۳۲۹
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

دهه فجر از مصادیق ایام الله است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه دهه فجر در سال کنونی گفت: دهه فجر از مصادیق یوم الله که حفاظت از آن تقوای الهی است.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در جلسه استانی دهه مبارک فجر که در سالن جلسات معاونت استانداری برگزار شد، با بیان این که انقلاب اسلامی با مجاهدت ها، خون شهدا و مقاومت و ایثارگری ملت ایران به دست آمد، گفت: امام علی(ع) در سخنان خود پیش بینی تأسیس انقلاب اسلامی را مطرح کردند که مردی از «قم» قیام و مردم را به حق دعوت و مردم همچون پاره های آهن متحد و از چیزی نترسیده و از جنگ خسته نشده و بر خدا توکل می کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ملت ایران برای انقلاب اسلامی خون ها داده و نخبگان آن زندانی شدند و امروزه در راستای برگزاری سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه های مفصل و مدونی داشته باشیم.

این مقام مسؤول خِرد جمعی و مشارکت علاقه مندانه در برنامه ریزی دهه فجر امسال را از رؤسای کمیته ها خواستار و افزود: دهه فجر یک رسالت بزرگ دینی و معنوی و از مصادیق ایام الله که حفاظت از آن، تقوای الهی است و در این باره حضور و فعالیت دستگاه ها و رؤسای آنها در سیاست های در سیاست های این دهه را خواستار هستم.

حجت الاسلام سپهر با بیان چشم انداز پرمخاطره برای تولید برنامه های فرهنگی و اجرایی گفت: رؤسای کمیته مسؤول برنامه ریزی و برنامه سازی برای دهه فجر باشند و همچنین به فرمانداران شهرستان ها برای راه اندازی ستادها ابلاغیه هایی صورت گیرد.

وی با بیان این که خوزستان آخرین استان برگزار کننده جلسات دهه فجر استان ها است، ابراز داشت: با توجه به زمان محدود، ستادهای شهرستانی تا پایان این هفته راه اندازی شوند و همچنین احکام مسؤولان کمیته ها میان رؤسای کمیته ها توزیع می شود و هر کدام از کمیته ها تا پایان ذی ماه سیاست ها و برنامه های خود را تدوین کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برگزاری برنامه های نشاط آور، خلاقانه و امیدوارکننده و نوآوری برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه را خواستار و افزود: تولید برنامه های فکری، فرهنگی و هنری خلاقانه و امیدآور مهر تأییدی بر اعتقاد انقلاب اسلامی در تهیه چنین برنامه هایی خواهد بود.

این مقام مسؤول مدنظر قرار دادن شهدای مدافع حرم از سوی رؤسای کمیته های دهه فجر و دستگاه های دولتی را خواستار و ابراز داشت: 21 کمیته در استان به مناسبت دهه فجر تشکیل شدند؛ همچنان که 17 کمیته در هر شهرستان وجود دارد که اعضا و رؤسای آنها به همراه عملکرد و شرح وظایف مشخص شده است./9456/202/ب3

ارسال نظرات