۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۷۳۳۱۸
قائم‌مقام ستاد اقامه نماز فارس:

فارس در مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی کشور اول و دوم شد

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز فارس از کسب رتبه نخست این استان در مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی کشور خبر داد.
مسابقه کتابخوانی شیوه های دعوت به نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران که در محل ستاد اقامه نماز فارس برگزار شد، گفت: مسابقات بزرگ کتاب‌خوانی به صورت سراسری و در تمام کشور در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و فریضه نماز با محوریت کتاب شیوه‌های دعوت به نماز حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار شد.

وی از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در روز دوشنبه 27 دی‌ماه خبر داد و افزود: بیش از 138 هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز استان فارس ادامه داد: این استان با توجه به نسبت جمعیتی در رتبه نخست کشور قرار گرفت و بدون توجه به نسبت جمعیتی بعد از تهران، رتبه دوم کشوری را در این مسابقه به دست آورد.

وی با بیان اینکه بیش از 13 هزار جلد کتاب شیوه‌های دعوت به نماز در سراسر استان توزیع شد، ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی استان، جهاد کشاورزی و شهرداری شیراز نهادهایی بودند که بیشترین توزیع کتاب را انجام دادند که لازم است از پشتکار و پیگیری مسؤولان ستاد اقامه نماز این دستگاه‌ها تقدیر به عمل آید.

حجت‌الاسلام سقاچی تعداد شرکت‌کنندگانی که با ارسال پاسخنامه در این مسابقه در استان شرکت کردند را 11 هزار و 615 نفر اعلام و تصریح کرد: کمیته امداد و جهاد در این مرحله نیز با ارسال بیش از یک‌هزار پاسخنامه بیشترین سهم را ایفا کردند.

وی آمار نهایی کسانی را که پاسخ صحیح ارسال داشته‌اند 886 نفر برشمرد و افزود: مراسم قرعه‌کشی با حضور این عزیزان و اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز استان روز دوشنبه 27 دی‌ماه از ساعت 9 تا 11 صبح در تالار آزادی شیراز واقع در پارک آزادی برگزار می‌شود که از همه علاقه‌مندان برای حضور دعوت به عمل می‌آید.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از اهدای چهار کمک هزینه سفر عتبات عالیات، 13 سهمیه سفر مشهد مقدس، 50 سهمیه تفسیر قرآن کریم و جوایز ارزنده دیگری خبر داد که پس از قرعه‌کشی به برندگان تقدیم می‌شود./۹۱۹/203/ب3

ارسال نظرات