۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۷۳۳۱۷

تشریح فعالیت های معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه استان خوزستان با تشریح فعالیت های این معاونت ویژه طلاب خواهر استان، گفت: تا کنون دوره های متنوعی و جذابی ویژه مدیران، اساتید، طلاب و مدیران مهدکودک برگزار شده است.
حوزه علمیه خواهران

خانم فروزنده، معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح فعالیت های این معاونت و برگزاری کلاس های اخلاق با حضور اساتید و سخنرانان های مجرب کشوری همچون آیت الله حیدری، حسن زاده و اساتید خواهر حوزه های علمیه استان، اظهار داشت: این اساتید با موضوع های زی طلبگی، شؤنات طلبگی. نشاط طلبگی به مدارس اعزام می شوند.

وی با اشاره به این که اساتید اخلاق در مناسبت های دینی و مذهب از جمله ولادت و شهادت های ائمه اطهار(ع) به تبیین مسائل اخلاقی می پردازند، ابراز داشت: باتوجه به فعالیت 32 مدرسه علمیه خواهران در استان، برنامه ریزی شده که استاد در همه حوزه ها حضور پیدا کند.

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه مدیران، اساتید، طلاب و مدیران مهدکودک، ادامه داد: کتاب ویژه این مسابقه «والدین بیست و بیست والدین» بود که از میان شرکت کنندگان نفرات برتر مشخص و تقدیر صورت گرفت.

فروزنده برگزاری مسابقه کتاب «تسخیر قلب همسر» ویژه مشاوران را فعالیت دیگر حوزه علمیه خواهران خوزستان خواند و اظهار داشت: مسابقه دیگر ویژه مشاوران و کتاب «اخلاق خانواده» است پس از برگزاری آزمون ارزیابی، نفرات برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی بیان داشت: یک سری از مسابقات کتابخوانی از سوی مرکز مدیریت قم برگزار می شود، ادامه داد: این مسابقات به شکل سیر مطالعاتی و از میان کتاب های شهید مطهری، اخلاقی، تربیتی، علمی، طب سنتی است که داوطلبین باتوجه به علاقه خود شرکت می کنند.

معاون فرهنگی، تبلیغی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان ادامه داد: این مسابقات به دو شیوه اینترنتی و حضوری برگزار می شود و در حال حاضر در دور بوم آن قرار داریم.

فروزنده با اشاره به برگزاری برگزاری دوره های متنوع و مختلف تربیت مربی بمدت یک تا چهار روزه، افزود: این دوره ها با محوریت «تفسیر»، «فیض نور»، «فرقه شناسی شامل وهابیت، بهائیت، تصوف، عرفان های کاذب» و دیگر موارد برگزار خواهند شد./9453/302/ب3

ارسال نظرات