۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۴۷۳۲۷۴
روزنامه صهیونیستی:

مهار عملیات های مقاومتی فلسطینیان غیر ممکن است

یک گزارش صهیونیستی اشاره می کند با وجود تدابیر شدید امنیتی ارتش صهیونیستی، مهار و سرکوب عملیات های مقاومتی فلسطینیان امری غیر ممکن است.
عملیات استشهادی در فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در گزارشی تاکید کرد که پلیس رژیم صهیونیستی به رغم حملات گسترده به قدس و بازداشت شمار زیادی از فلسطینیان، نتوانسته عملیات های مقاومت فلسطینیان از جمله عملیات اخیر در قدس که به کشته شدن 4 نظامی و زخمی شدن نزدیک به 20 نفر دیگر انجامید، را پیش بینی و خنثی کند.

در این گزارش آمده است که اجرای عملیات های زیرگیری با خودرو مشابه عملیات دو روز پیش در قدس، نیازی به پشتیبانی و حمایت گروه های فلسطینی ندارد.

این روزنامه تاکید کرد که فادی قنبر مجری عملیات شهادت طلبانه اخیر در قدس اشغالی، نامی نه نزد پلیس و نه نزد سازمان اطلاعات و دیگر مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی نداشت و هیچ سابقه ای نیز نداشته است و همین مساله کار پلیس را برای پیش بینی و خنثی کردن عملیات وی در قدس بسیار سخت تر و پیچیده تر کرد.

این گزارش تاکید کرد که تنها لازمه اجرای چنین عملیاتی، خرید یک کامیون سنگین، طرح ریزی برای عملیات و کمی هوش و ذکاوت است.

در این گزارش ذکر شده که ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی با پیگیری شبکه های ارتباط جمعی به قصد و نیت برخی مجریان عملیات های مقاومتی از طریق کامنت ها و پیام هایی که رد و بدل می کنند، پی می برد و این بدین معنی است که فادی قنبر در مورد اهداف و نیت خود چیزی در شبکه های اینترنتی ننوشته است و به همین خاطر توانسته با موفقت عملیات خود را به اجرا بگذارد.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در ادامه گزارش آمده که برخی فلسطینیان در مورد اهداف خود چیزی در اینترنت نمی نویسند و پی بردن به نیات و اغراض حقیقی این افراد کاری بسیار سخت و دشوار است.

یدیعوت احرونوت خاطر نشان کرد که بیشتر مجریان عملیات های ضد صهیونیستی ساکن محله جبل المکبر در قدس هستند. در این محله که نزدیک به بخش غربی شهر قدس است، حدود 30 هزار فلسطینی سکونت دارند و به راحتی می توانند از بخش شرقی قدس به بخش غربی آن بروند./980/ب102/د

ارسال نظرات