۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۷۳۲۲۴
معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان خبرداد؛

برگزاری 11 دفاعیه طلاب خواهر خوزستانی در مقطع سطح 3

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که شاهد افزایش قابل توجه سطح کمی و کیفی مقالات خواهران در سال جاری نسبت به سنوات گذشته هستیم، گفت: از ابتدای شهریورماه تا کنون 11 دفاعیه در این مقطع انجام شده است.
طلاب خواهر خوزستانی

خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح فعالیت های این معاونت و اشاره به برگزاری دفاعیات خانم ها در مقطع سطح سه به صورت ویدیو کنفرانس بین اهواز و قم، ابراز داشت: از ابتدای شهریورماه تا کنون 11 دفاعیه در این مقطع انجام شده است که الحمدالله مقالات ارائه شده از سطح علمی بالایی برخوردار هستند.

وی با بیان این که شاهد افزایش قابل توجه سطح کمی و کیفی مقالات خواهران در سال جاری نسبت به سنوات گذشته هستیم، گفت: سال 94 نسبت به سال 93 در بخش های جشنواره علامه حلی، بانوی کرامت و گروه های رشد به ترتیب شاهد رشد 87، 70 و 50 درصدی حضور طلاب خواهر بودیم.

معاون پژوهش حوزه های علمیه استان خوزستان رشد قابل توجه افزایش کمی و کیفی طلاب خواهر در بخش های مختلف را پیش بینی می کنیم، ادامه داد: جشنواره علامه حلی تا پیش از سال 94 به صورت کشوری برگزار اما از سال گذشته در استان خوزستان با تلاش های انجام شده، به صورت مستقل برگزار می شود؛ دومین دوره این جشنواره سال جاری برگزار خواهد شد و طلاب خواهر نیز حضور چشمگیری خواهند داشت.

خانم اشرفی بیان داشت: پایان دی ماه سال جاری، آخرین مهلت ارسال آثار طلاب خواهر و برادر به شکل های کتاب، تحقیقات و مقالات، تحقیقات پایانی سطح دو، پایان نامه سطح سه و رساله سطح چهار در مقاطع گوناگون و بارگذاری آنها در سامانه است.

این مقام مسؤل با اشاره به کسب 6 رتبه توسط طلاب خواهر حوزه های علمیه های خوزستان در اختتامیه جشنواره علامه حلی، بیان داشت: جهت تقدیر از این پژوهشگران مراسمی با حضور آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: کسبب شش رتبه استانی در برترین های جشنواره بانوی کرامت، یک رتبه کشوری از سوی طلبه حوزه علمیه کوثر خرمشهر در بخش جشنواره گروهی رشد، تقدیر از 11 پژوهشگر رتبه شامل استاد و طلبه خواهر، تقدیر از 13 مدیر مدرسه و 30 معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان تنها بخش دیگری از فعالیت های این معاونت است./9453/302/ب3

ارسال نظرات