۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۷۳۱۵۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان:

آیت الله هاشمی رفسنجانی تابع ولی فقیه بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در تصویب ولایت مطلقه فقیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، گفت: وی تبعیت پذیر محض از ولی فقیه بود و دیگران را به پیروی از رهبرمعظم انقلاب فرا می‌خواند.
حجت الاسلام و المسلمین جابریان

حجت الاسلام جلال جابریان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب، امت اسلام، مراجع، علما و حوزه های علمیه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از ارکان انقلاب اسلامی و از نزدیکان به امام راحل همزمان با آغاز نهضت انقلاب اسلامی که وفات وی رخنه و شکافی در انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان به تحمل آیت الله هاشمی رفسنجانی در برابر انواع شکنجه در زندان های رژیم شاه معدوم اشاره و خاطرنشان کرد: وی در مسیر انقلاب اسلامی مصداق آیه «لا تأخذه فی الله لومه لائم» بود و جز خدا از هیچکس باک نداشت.

این مقام مسؤول با بیان پنجاه سال مبارزه و جهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: وی در سخت ترین دوران های انقلاب اسلامی به رویارویی با مشکلات پیش آمده علیه نظام اسلامی در کسوت ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری پرداخت.

حجت الاسلام جابریان ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از کسانی است که در تصویب ولایت مطلقه فقیه در قانون اساسی به همراه شهید بهشتی و آیت الله موسوی جزایری نقش بارزی داشت.

وی با اشاره به اطاعت محض و اجرای فرمایشات امام راحل از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی ابراز داشت: وی از کسانی بود که در انتخاب رهبرمعظم انقلاب به رهبری کشور نقش عمده ای داشت و رهبرمعظم انقلاب در پیام تسلیت، وی را نزدیکترین شخص به خود معرفی کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خوزستان با اشاره به هوشیاری و ذکاوت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سخن درباره شایستگی های رهبرمعظم انقلاب گفت: طرفداران آیت الله هاشمی رفسنجانی همچون وی تبعیت پذیری از رهبرمعظم انقلاب را فرا بگیرند.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی همگان را به تبعیت از رهبرمعظم انقلاب فراخوانده است، افزود: شیاطین خناس قادر به جدایی میان رهبرمعظم انقلاب و آیت الله هاشمی رفسنجانی نشدند./302/9456/ب1

ارسال نظرات