۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۷۳۱۵۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

تاریخ، خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی را فراموش نخواهد کرد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به فعالیت های مدیریتی، سازندگی و سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: تاریخ خدمات وی در دوران تأسیس انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سازندگی را فراموش نخواهد کرد.
رحلت آیت الله هاشمی

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی ابراز داشت: وی یار دیرین رهبرمعظم انقلاب و شاگرد امام راحل است که در عرصه های سیاسی، سازندگی و دفاع مقدس فعالیت داشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان رفاقت نزدیک به شش دهه میان رهبرمعظم انقلاب و آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: رفاقت در عرصه های سیاسی و مدیریتی پیش و پس از انقلاب اسلامی را شاهد بودیم و آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره ای شناخته شده برای ملت ایران و جهانیان است.

این مقام مسؤول با بیان این که سیاستمداران جهانی به توانایی های مدیریتی، سازندگی و سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی آگاه هستند، خاطرنشان کرد: تاریخ خدمات وی را در دوران تأسیس انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سازندگی فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام سپهر گفت: آیت الله هاشمی شایستگی سردار سازندگی و امیرکبیر انقلاب اسلامی را به دلیل خدمات و مجاهدت ها دارا بود.

وی در پایان عنوان کرد: خلأ آیت الله هاشمی رفسنجانی برای رهبرمعظم انقلاب و ملت ایران سنگین است و امیدوارم که مردم ایران، فرزندان، طرفداران و حامیان به همان مشی وی که همانا اطاعت و حمایت از ولی فقیه است، پافشاری کنند تا انقلاب اسلامی را به نسل های آینده تحویل دهیم./302/9456/ب1

ارسال نظرات