۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۷۳۱۴۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آیت الله هاشمی برای پیروزی انقلاب رنج زندان و شکنجه‌های سخت را به جان خرید

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: آیت الله هاشمی، یار دیرین انقلاب و رهبری یک عمر مجاهدت کرد تا انقلاب اسلامی به رهبری امام عزیز شکل بگیرد و برای پیروزی انقلاب رنج زندان و شکنجه‌های سخت را به جان خرید.
حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ابعاد شخصیتی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار کرد و گفت: همراهی آن بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران و استوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضرت امام خمینی (ره) در دوران های سخت و پر فراز و نشیب نهضت اسلامی و تحمل آزارها رنج‌ها و شکنجه ها، پذیرش مسؤولیت های خطیر و خدمات ارزنده و بی بدیل آن اندیشمند و سیاست‌مدار برجسته و اخلاق مدار، هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت فهیم ایران فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد ابراز کرد: این یار دیرین انقلاب و رهبری یک عمر مجاهدت کرد تا انقلاب اسلامی به رهبری امام عزیز شکل بگیرد و برای پیروزی انقلاب رنج زندان و شکنجه‌های سخت را به جان خرید.

وی با اشاره  به تلاش بی وقفه آیت الله هاشمی رفسنجانی در به ثمر رسیدن انقلاب و استمرار آن اظهار کرد: آن مرحوم عمر خویش را برای ترویج انقلاب و برای پیروزی اسلام صرف کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد اعتماد امام خمینی (ره) بودند و پس از امام راحل مقام معظم رهبری به ایشان اعتماد داشت و مراودات او با رهبری پیوسته باقی بود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت اینکه برای خدمت به نظام اسلامی همواره در تبعیت از ولی فقیه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از استوانه‌ها و ارکان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده است./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه استان قزوین

 

ارسال نظرات