۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۴۷۳۱۳۳
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

نظام جمهوری اسلامی نیروهای انقلابی بسیاری دارد

حجت الاسلام تلخابی گفت: نظام جمهوری اسلامی در درون خود نیروهای انقلابی بسیاری دارد که به مانند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برای اعتلای کشور تلاش بسیاری می‌کنند.
حجت الاسلام مجید تلخابی

حجت‌ الاسلام مجید تلخابی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین در رابطه با درگذشت آیت ‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول حیات خود برکات بسیاری برای انقلاب داشت.

حجت الاسلام تلخابی با اشاره به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ابراز کرد: مقام معظم رهبری به عظمت و جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کردند، از این رو ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را شاخص قرار دهیم تا مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در درون خود نیروهای انقلابی بسیاری دارد که به مانند مرحوم هاشمی رفسنجانی برای اعتلای کشور تلاش بسیاری می‌کنند.

استاد حوزه به فعالیت های آیت الله هاشمی رفسنجانی در راه خدمت به انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: این شخصیت تأثیرگذار انقلاب اسلامی در طول عمر خود خدمات بسیاری را برای رشد و‌ پیشرفت جمهوری اسلامی انجام داد و امیدواریم رحمت الهی شامل حال وی باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: بی‌شک این برکات بعد از درگذشت وی شامل حال انقلاب اسلامی خواهد شد و وحدت هر چه بیشتر نیروهای انقلابی را سبب می‌شود.

حجت الاسلام تلخابی با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای انقلابی، اظهار کرد: نسل‌های پس از آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی در راستای کمک به انقلاب اسلامی آماده خواهند بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در درون خود نیروهای انقلابی بسیاری دارد که به مانند مرحوم   آیت الله هاشمی رفسنجانی برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند، از این رو نسل‌های انقلابی خود را در راستای کمک به انقلاب آماده کنند.

وی در پایان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه در صحنه حضور داشت و نمی‌توان نقش مهم وی را در پیش از انقلاب اسلامی و  پس از پیروزی آن نادیده گرفت./955/302/ب2

ارسال نظرات