۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۷۳۰۰۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

حضور 100 مبلغ به مناسبت دهه فجر در مدارس امین استان خوزستان

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به حضور 100 مبلغ به مناسبت دهه فجر در مدارس امین استان، گفت: این تعداد در محورهای «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری»، «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و دیگر موارد به فعالیت می پردازند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت دینی و مذهبی 275 مبلغ در نقاط گوناگون استان خوزستان به ویژه مناطق محروم، اظهار داشت: این افراد در مناطق محروم طرح های مانند ازدواج آسمان «پیوندهای آسمانی»، تمسک به اهل بیت «اجرای برنامه های قرآنی، دینی و فرهنگی»، جلسات قرآن در مساجد، حسینیه ها و منازل و پاسخگویی به شبهات را انجام می دهند.

وی با بیان این که تا پایان سال جاری برنامه های آموزشی برای ارتقای کیفی و کمی مبلغان برنامه ریزی و برگزار خواهد شد، ابراز داشت: امید است تعداد مبلغان باتوجه به تقاضاهای مردمی و نقاط مورد نیاز تا پایان سال جاری به 330 افزایش کند.

حجت الاسلام علیزاده بیان داشت: در ایام‌الله دهه فجر باید از فضای مجازی به عنوان بستری مناسب ویژه تبلیغ محورهای دهه فجر استفاده شود، این برنامه‌ها باید به صورت عمومی و تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه پیروزی های امروز انقلاب اسلامی سبب ایجاد موجی عظیم در جهان شده است و این نشان از جبهه مقاومت در منطقه دارد، ادامه داد: تأثیر انقلاب اسلامی در تحولات منطقه‌ای از موضوعات مهم است که مبلغان در دهه فجر باید به آن بپردازند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به این که ویژه دهه فجر 100 مبلغ مدارس امین باتوجه به طرح هایی که تدوین شده ویژه مناسبت به فعالیت می پردازند، افزود: «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری»، «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، «انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن»، «انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزشها، «فرهنگ و تمدن نوین اسلامی» و «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت» از جمله ای عناوین هستند./303/9453/ب1

ارسال نظرات