۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۷۳۰۰۱

دوره «مدیریت زمان» در حوزه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز برگزار می شود

مدیر دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز از برگزاری دوره «مدیریت زمان» ویژه طلاب این حوزه علمیه خبرداد و گفت: دوره «مدیریت زمان» با حضور استاد محمد شوشتری برگزار می‌شود و در این کلاس ها طلاب و دانش پژوهان دینی سایر حوزه ها می توانند شرکت کنند.
دوره «مدیریت زمان» در حوزه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز

حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر دار العلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که حوزه علمیه افزون بر برنامه های عادی آموزشی که از آغاز سال تحصیلی اجرا کرده، ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است، ابراز داشت: دوره علمی مهارتی طلبه بالندگی مهم ترین ویژه برنامه این حوزه علمیه است.

وی با اشاره به این که در نیمسال دوم تحصیلی برنامه های متنوعی برای طلاب برنامه ریزی شده است، گفت: دوره مهارت افزایی طلاب با عنوان «طلبه، بالندگی، عصر نوین» ویژه طلاب و دانشجویان اهوازی با موضوع «مؤمن انقلابی در قرآن»، «اخلاق»، «روانشناسی اسلامی» و «سواد رسانه‌ای» در مدرسه برگزار می شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: افزون بر این، دوره «مدیریت زمان» با حضور استاد محمد شوشتری برگزار خواهد شد؛ در این کلاس ها طلاب و دانش پژوهان دینی سایر حوزه ها می توانند شرکت کنند.

مدیر دار العلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز بیان داشت: دوره «مؤمن انقلابی در قرآن»، «اخلاق»، «روانشناسی اسلامی» و «سواد رسانه‌ای» و «مدیریت زمان» به ترتیب در روز های دوشنبه، سه شنبه، شنبه و یک شنبه برگزار خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به این که امتحانات نیسمال اول تحصیلی مدرسه در تاریخ 12 دی ماه سال جاری به پایان رسید، گفت: امتحانات مدرسه هماهنگ با مرکز مدیریت و اکثر حوزه های علمیه استان از اول دی ماه آغاز و 12 دی ماه به پایان رسید که با تلاش طلاب و اساتید مدرسه شاهد حضور موفقیت آمیز طلاب در این امتحانات بودیم.

حجت الاسلام بلادیان با اشاره به این که در ابتدای نیمسال تحصیلی جلسه ویژه اساتید و خانواده های آنها با هدف تبیین اهداف و برنامه آموزشی حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: هر هفته نیز نشست صمیمی با حضور طلاب برگزار می شود که به شکل عمومی کادر حوزه علمیه به همراه طلاب گردهم جمع می آیند و در پایان جلسه اخلاق برگزار می شود.

گفتنی است که در حوزه دار العلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز نزدیک به 100 نفر در سطح های مختلف مشغول به تحصیل هستند./302/9453/ب1

ارسال نظرات