۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۴۷۲۷۴۹

پذیرش سه هزار 500 دانش آموز قمی در هیأت دانش آموزی حرم حضرت معصومه

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری محفل هفتگی هیأت دانش آموزی «انصار المهدی» در آستان حضرت معصومه(س) گفت: از ابتدای ماه ربیع تاکنون سه هزار 500 دانش آموز قمی در این هیأت مورد پذیرش قرار گرفته اند.
هیأت انصار المهدی_ حرم حضرت معصومه

حجت الاسلام علی فتح الله زاده، رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری محفل هفتگی هیأت «انصارالمهدی» در آستان حضرت معصومه(س) ویژه نوجوانان، گفت: در راستای ارتقای بینش دینی و نهادینه کردن امور مذهبی در متن زندگی نوجوانان، محفل هفتگی انصار المهدی(عج) در روزهای پنجشنبه از ساعت 15 الی 19 در سالن اردوهای حرم کریمه اهل بیت(ع) واقع در صحن صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

وی افزود: این محفل با پذیرش اردوهای مدارس سطح استان قم و همچنین پذیرش انفرادی از نوجوانان و اجرای برنامه های خاص و ویژه توانسته است عملکرد مناسبی را در راستای تأثیرگذاری معنوی در روحیه نوجونان داشته باشد.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: با توجه به استقبال نوجوانان و نظر سنجی های صورت گرفته از افراد مختلفی که به صورت گروهی و انفرادی در برنامه های این هیأت شرکت می کنند، سعی شده است محتوای برنامه ها متناسب با روحیات و اقتضائات دوره نوجوانی و همچنین نیازهای نوجوانان پسر شرکت کننده در محافل باشد.

حجت الاسلام فتح الله زاده با اشاره به تنوع برنامه های این هیأت ادامه داد: برگزاری نشست های حلقه معرفت در راستای ارتقای بینش دینی و مباحث اسلامی، برگزاری سفره های قرآنی برای آشنایی و انس نوجوانان با قرآن کریم، سخرانی چند رسانه ای و ذکر توسل به اهل بیت(ع) از جمله برنامه های این محفل هفتگی برای نوجوانان است.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به پذیرش سه هزار 500 دانش آموز قمی از ابتدای ماه ربیع الاول تاکنون در این هیأت افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این هیأت به صورت گروهی از سطح مدارس استان قم مورد پذیرش قرار گرفته و در برنامه های محفل انصار المهدی(عج) شرکت کرده اند.

حجت الاسلام فتح الله زاده با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب و پیروزی جبهه مقاومت با جان فشانی و ایثار جوانان و نوجوانان هیأتی به دست آمده است، یادآور شد: هیأت انسان ساز است و اگر متناسب با نیازهای نوجوان و با اتکا به ثقلین باشد می تواند تمدن ساز و بستر ساز ظهور جهانی امام زمان(عج) شود./968/302/ب3

ارسال نظرات