۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۴۷۲۳۱۴
عضو شوراي اصولگرايان كاشان مطرح کرد؛

اسلام ناب، رهبري و حضور هميشه در صحنه مردم، مؤلفه‌های قدرت ايران

عضو شوراي اصولگرايان كاشان از اسلام ناب محمدي، رهبري و حضور هميشه در صحنه مردم انقلابي ايران به عنوان سه مؤلفه قدرت جمهوري اسلامي در جهان نام برد.
جواد نائيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، جواد نائيني، بعد از ظهر جمعه در شبستان مصلي كاشان در جمع اصولگرايان اين شهرستان، گفت: هركشوري مؤلفه هايي را براي قدرت خود دارد كه اين قدرت عامل بازدارندگي و حضور در عرصه هاي مختلف جهاني محسوب مي‌شود.

وي افزود: كشور چين صنعت را مؤلفه قدرت خود مي داند و آمريكا قدرت نظامي خود را و چين اقتصاد را به عنوان مؤلفه قدرت خود مي‌داند و اين در حالي است كه جمهوري اسلامي داراي سه مؤلفه قدرت است.

نائيني از اسلام ناب محمدي، رهبري و حضور هميشه در صحنه مردم انقلابي ايران به عنوان سه مؤلفه قدرت جمهوري اسلامي در جهان نام برد و گفت: اسلام ناب محمدي متفاوت از اسلام آمريكايي است، به اين معني كه اسلام ناب محمدي، اسلامي است كه امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب آن را تأييد مي‌كنند.

به گفته وي، اسلام ناب محمدي، نقش پيامبرگونه رهبري و حضور مردم هميشه در صحنه از مهمترين مؤلفه هاي قدرت در نظام  جمهوري اسلامي ايران است كه براي صدور انقلاب به كشورهاي جهان الگو سازي مي‌كند.

عضو شوراي اصولگرايان كاشان اذعان كرد: جمهوري اسلامي به دليل بهره مندي از اين سه مؤلفه قدرت هميشه مورد تهاجم دشمن در عرصه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي و سياسي بوده و هر زمان در هر يك از اين عرصه ها با مشكل روبرو بوده است، اين سه مؤلفه قدرت در جمهوري اسلامي ايران همزمان وارد صحنه شده اند.

نائيني در ادامه با اشاره به اين فرمايش امام خميني(ره) مبني بر اينكه، عدم حضور در صحنه در رأس همه گناهان كبيره است، گفت: اگر مردم قهرمان ايران در صحنه هاي مختلف انقلاب اسلامي حضور نداشتند، رهبري مانند جدش اميرمومنان(ع) خانه نشين مي‌شد و نظام نمي توانست به اهداف خودش برسد، بنابر اين حضور مردم در صحنه يكي از مؤلفه هاي قدرت است.

وي ادامه داد: رهبري، انقلابي بودن را تعريف كرده است و خودش را نيز به عنوان يك انقلابي معرفي‌ می كند، به اين معني كه انقلابي بودن داراي مؤلفه هايي از جمله پايبندي به ارزشهاي انقلاب اسلامي كه همان حضور در صحنه حماسه 9 دي، حضور در صحنه انتخابات، بصيرت و سكوت نكردن در فتنه است چرا كه آنهايي كه در فتنه 88 سكوت كردند در اصل فتنه را تأييد كردند و با سكوت خود خسارت زيادي را به نظام وارد كردند.

عضو شوراي اصولگرايان كاشان در ادامه هدف گيري بلند مدت براي رسيدن به آرمانهاي انقلاب اسلامي را دومين مولفه از انقلابي بودن دانست و گفت: رهبري مي فرمايد، برخي تلاش مي‌كنند جامعه و جوانان را دچار نا اميدي كنند تا در مقابل فشارها تسليم شويم و اين در حالي است كه وظيفه پيامبران الهي تبليغ براي خدا بود و در اين راه به غير از خدا از هيچ كس نه از آمريكا و نه از غرب و نه شرق هراسي به خود راه ندهند.  

نائيني پايبندي بندي به استقلال كشور را سومين مؤلفه انقلابي بودن اعلام كرد و افزود: روحيه انقلابي بايد به گونه اي باشد كه پايبندي به استقلال كشور را مبنا قرار دهد نه اينكه بخواهد به آمريكا اعتماد كند، چرا كه نتيجه برجام اين مي شود كه امروز جان كري وزير امور خارجه آمريكا در نامه خداحافظي خود به اوباما رييس جمهور آمريكا مي نويسد، روابط ما با ايران بسيار مناقشه برانگيز باقي خواهد ماند.

وي ادامه داد: جان كري در اين نامه گفته است، بايد اعمال فشار بر ايران را حفظ كنيم تا بتوانيم برنامه موشكي ايران را مختل كنيم و اهداف ديگر ما فشار بر ايران براي عدم حمايت از تروريستها، پايان دادن به بي توجهي به حقوق بشر در ايران، توقف مداخله ثبات آميز در امور همسايگان ايران است به اين معني است كه ايران اسرائيل را بايد به رسميت بشناسد و به مردم مظلوم يمن و عراق و سوريه و لبنان كمك نكند، اينها مسائلي است كه بر خلاف روحيه انقلابي‌گري است.

وي افزود: برخي نيز در كشور همين دغدغه ها را داشتند كه شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران را سردادند و اعلام كردند اصل ولايت فقيه نشانه است، اما مردم در 9 دي با فرياد مرگ بر آمريكا و استكبار جهاني، پاي ولايت ايستادند تا ثابت كنند انقلابي هستند و عمل به موقع و به هنگام مردم،  نشانه زمان شناسي و بصيرت شناسي مردم در صحنه  و انقلابي بود.

بزرگترين جهاد در انقلاب اسلامي مقابله با دشمن و آمريكايي‌ها است

به گفته وي، اسرائيلي كه شعار از نيل تا فرات را سر مي داد، امروز از ترس انقلاب اسلامي ديوار بتني 6 متري به دور خود كشيده است، اما همانگونه كه رهبري مي فرمايد، تا 25 سال آينده اثري از رژيم صهيونيستي باقي نخواهد ماند.

عضو شوراي اصولگرايان كاشان با اشاره به اينكه انقلابي بودن و انقلابي گري به معناي عدم تبعيت از دشمن است، اظهار داشت: اين در حالي است كه گاهي با 10 واسطه يك مسؤول در زمين دشمن بازي مي‌كند و گاهي نمي‌نفهمد و حرفي را مي زند كه اين حرف، حرف آمريكايي‌ها است و گاهي يك مسؤول به دليل عدم تشخيص صحيح گل به خودي مي زند و در ادامه متوجه مي‌‌ شود اشتباه كرده است.

نائيني گفت: بايد دشمن را شناخت و اگر توان شناخت دشمن را نداريم حداقل از ولايت تبعيت كنيم چرا كه رهبري مبارزه با دشمن را جهاد كبير مي‌داند، بنابر اين بزرگترين جهاد در انقلاب اسلامي مقابله با دشمن و آمريكايي‌ها است.

عضو شوراي اصولگرايان كاشان، با اشاره به اينكه رهبري بر تقواي ديني و سياسي تأكيد دارد، افزود: نبايد اجازه نفوذ و بازگشت به آمريكايي‌ها را داد، چرا كه آمريكايي‌ها امروز به جاي گرفتن خاك ايران به دنبال گرفتن اذهان است و اگر اذهان را بگيرد ترس از آمريكا جايگزين آن خواهد شد و ترس از آمريكا نيز سبب خواهد شد نتواند انقلابي سخن بگويد و از انقلاب به درستي دفاع كند و نخواهد توانست دفاع درستي از مردم عراق و سوريه و لبنان و يمن داشته باشد و صدور انقلاب اسلامي را با مشكل روبرو خواهد كرد./202/1307/ب1

ارسال نظرات