۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۷۲۱۶۶
خاطرات روحانی رزمنده؛

صیاد در 20 دقیقه مرا مجذوب خود کرد

حدود 20 دقیقه‌ای شهید صیاد شیرازی سخنرانی کرد معنویت و اخلاص از وجودش باریدن گرفت؛ آنجا بود که محبت شهید صیاد به دل من افتاد.
حجت الاسلام کریم اسدی صیاد شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کریم اسدی در سال 1337 در خلخال به دنیا آمد، در سال 1349 وارد حوزه علمیه خلخال شد و بعد از اتمام سطح برای ادامه‌ی تحصیل عازم قم شد است.

حجت الاسلام اسدی در سال 1361در دو مرحله اعزام، به مدت چهار ماه در جبهه حضور داشت.

دیدار با پدر در جبهه

در اولین اعزام، فرزند تازه متولد شده داشتیم لذا خانواده را از قم به کرج، نزد خانواده همسرم انتقال داده و از قم عازم جبهه ی جنوب شدم.

در دزفول مستقر شدیم، نزدیک عملیات والفجر مقدماتی بود و حال هوای رزمندگان، متفاوت، آنجا همشهری های خلخالی را هم دیدم و بعد متوجه شدم ابوی بنده هم در جبهه حضور دارند.

آدرس یگان محل استقرار ابوی را گرفتم تا به او هم سری بزنم، برای اینکه از ماشین بیت المال استفاده نکنم کنار جاده ایستادم و با استفاده از ماشین های سرِ راهی به سوی پادگان حرکت کردم. بعد از یک ساعت پیاد هروی و یافتن نشانی یگان به محل تیپ عاشورا رسیدم.

متوجه شدم که محل تیپ تغییر کرده مأیوسانه نشستم و ناراحت به این و ر و آ نور نگاه می‌کردم که دیدم چند بسیجی در حال عبورند بعد از احوالپرسی متوجه شدم از رزمندگان تیپ عاشورا هستند، خبر دادند که یک هفته پیش، عراق محل استقرار تیپ عاشورا را شناسایی کرده، برای همین محل تیپ را تغییر داده‌ایم و بعد آدرس را از آنها گرفتم و دوباره پیاده، راهی شدم.

بعد از یک ساعت پیاده روی به محل استقرار تیپ عاشورا رسیدم. ابوی را زیارت کردم و با دوستان پدرم که از خلخال آمده بودند نیز آشنا شدم.

محبتِ صیّاد

وقتی در لشكر 17 زرهی بودیم در توپخانه مستقر شدم، در حدود 100 طلبه بودیم که به مسائل تبلیغی و روحیه دهی به رزمندگان اسلام می‌پرداختیم.

در یکی از روزها که تازه از کلاس‌های تبلیغی برگشته بودیم شهید صیاد شیرازی و محسن رضایی از در وارد شدند، همه با صلوات و سلام از آنان استقبال کردیم؛ وقتی کنار بنده نشست و در حدود 20 دقیقه ای سخنرانی کرد معنویت و اخلاص از وجودش باریدن گرفت؛ آنجا بود که محبت شهید صیاد به دل من افتاد./978/ت303/س

ارسال نظرات