۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۰۳۰

مراسم وداع با شهيد مدافع حرم و حريم ولايت دركاشان برگزار شد

مراسم وداع با پيکر شهيد مدافع حرم و حريم ولايت، شهيد سيد حسن حسينی ازتيپ فاطميون چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم شهيد پروركاشان برگزارشد.
مراسم وداع با شهيد مدافع حرم و حريم ولايت دركاشان مراسم وداع با شهيد مدافع حرم و حريم ولايت دركاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، مراسم وداع با پيکر شهيد مدافع حرم و حريم ولايت، شهيد سيد حسن حسينی ازتيپ فاطميون امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم شهيد پرور كاشان برگزار شد.

محمود چهارباغی، فرمانده عالی توپخانه و موشكهاي نيروی زمينی سپاه در این مراسم كه در مسجد ولی عصر(ع) خيابان کارگر كاشان برگزار شد، گفت: دشمن اصلي ما آمريكا زماني كه تصميم گرفت يكي از هم پيمانان جبهه مقاومت را سرنگون تا به جبهه مقاومت و در نهايت جمهوري اسلامي آسيب بزند بخش زيادي از سوريه را تصرف و تا پشت دروازه هاي كاخ بشار اسد پيشروي كرد و وزاري بشار اسد را تروركرد.

وي افزود: دشمن به قصد سرنگوني رژيم بشار اسد و نابودي جبهه مقاومت با هدف برهم زدن امنيت جمهوري اسلامي ايران بود، از اين رو رهبري فرمود، رژيم بشار نبايد توسط آمريكا ساقط شود بلكه مردم سوريه بايد تصميم بگيرند چه كسي حاكم بر سوريه باشد.

چهار باغي گفت: رزمندگان اسلام كه بخشي از آنها تيپ فاطميون بودند به قصد جهاد وارد عرصه كارزار با امپرياليسم در جبهه هاي سوريه شدند و اين در حالي بودكه دشمن تا 200 متري حرم مطهر حضرت زينب(س) و نزديكي حرم مطهر حضرت رقيه(س) پيشروي كرده بود و هر لحظه احتمال تصرف اين دو آستان مقدس وجود داشت.

به گفته وي، اولين نقطه اي كه فاطميون در سوريه از آن با رشادت و شجاعات در مقابل دشمني كه همه دنيا پشتيبان او بود دفاع كردند، حرم حضرت زينب بود.

چهارباغي در ادامه با اشاره به اينكه رشادت فاطميون در حلب يادآور رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان اسلام با شجاعت و رشادت در كوچه پس كوچه ها و خيابان به خيابان هاي شهر حلب پيشروي كردند و شهر حلب را آزاد كردند.

وي افزود: دشمن چندين سال شهر سه، چهار ميليوني حلب را در تصرف خود داشت تا اينكه ارتش سوريه و نيروهاي مردمي و هم رزمان شهيد سيد حسن حسيني 17 ماه شبانه روز مبارزه كردند و موفق شدند حلب را آزاد كنند.

به گفته وي، پيروزي در حلب سبب شد تا دشمن دستان خود را به نشانه تسليم بالا ببرد و اعلام كند از جبهه مقاومت شكست خورده است.

چهارباغي با اشاره به اينكه آمريكا از سال 57 تاكنون در حال توطئه بر عليه جمهوري اسلامي ايران است، افزود: آمريكا هر روز به طريقي براي انقلاب اسلامي توطئه مي كند اما به بركت خون شهدا و ايثارگري جوانان بسيجي و رزمندگان جبهه مقاومت تاكنون موفق نبوده و نخواهد بود.

لازم به ذكر است، شهيد سيد حسن حسيني فرزند سيد علي 31 ساله  كه اخيرا در منطقه حلب سوريه به شهادت رسيد، داراي دو فرزند پسر است كه يكي از آنها در مدرسه شهيد نقاده كاشان مشغول به تحصيل است و فرزند سوم اين شهيد نيز در راه است.

شايان ذكر است، پيکر مطهر شهيد مدافع حرم سيد حسن حسيني فردا پنجشنبه 16 دي ماه ساعت 8 و 30 دقيقه صبح با حضور مردم شهيد پرور و ولايتمدار شهرستان كاشان، از مقابل ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان به طرف ميدان كمال الملك كاشان تشييع خواهد شد و در گلزار شهداي دارالسلام به خاك سپرده خواهد شد./1307/202/ب2

ارسال نظرات