۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۴۷۱۳۶۶

موج جدید تخریب سازمان یافته علیه امام خمینی

چندی است متن گفتگوی فردی ناشناخته به نام میرزا علی آقا خراسانی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که در آن٬ برای نخستین بار امام خمینی را به عنوان چهره ای سازشکار با ساواک معرفی کرده اند. و اشکالات فراوان تاریخی در آن مشاهده می شود.
امام خمینی

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام حسن شهیدانی در کانال تلگرامی روزنه نوشت: جریان تخریب چهره امام خمینی٬ اینبار از دل حوزه علمیه قم آغاز شده است.

میرزا علی آقا خراسانی کیست؟
چندی است متن گفتگوی فردی ناشناخته به نام میرزا علی آقا خراسانی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که در آن٬ برای نخستین بار امام خمینی را به عنوان چهره ای سازشکار با ساواک معرفی کرده اند. و اشکالات فراوان تاریخی در آن مشاهده می شود.

این گفتگو در ویژه نامه آیین نکوداشت مرحوم آیت الله العظمی میلانی درج شده است.
سیدمحمدعلی ایازی از اعضای بلندپایه مجمع_مدرسین و محققین حوزه علمیه قم٬ دبیر علمی این همایش بود.

از اولین ساعات برگزاری همایش مذکور٬ بخش های گزینش شده ای از گفتگوی جنجالی مذکور به صورت کاملا جهت دار بر خروجی برخی رسانه های حوزوی همسو با اصلاحات قرار گرفت.

در کنار اعجاب تاریخ پژوهان از محتوای مصاحبه مذکور٬ سؤالی که اذهان را به خود مشغول کرد٬ ماهیت و شخصیت مصاحبه کننده یعنی همان میرزاعلی آقا خراسانی بود.
این سوال به طور جدی در محافل حوزوی قم و خراسان مطرح شد که به راستی میرزاعلی خراسانی کیست؟!

شیخ میرزا علی خراسانی٬ در واقع همان « علی مرادخانی ارنگه» یعنی همان شیخ علی تهرانی معروف است!
این مطلب با مطالعه متن مصاحبه (مندرج در ویژه نامه؛ صفحات ۴۴۵_۴۶۷) و مقایسه آن با مطالب مندرج در سایت رسمی شیخ علی تهرانی به نشانی؛ http://Www.ali-tehrani.com به دست می آید.
نشانه دیگر مجموعه آثاری است که تهرانی در پایان مصاحبه به آن اشاره کرده و همچنین زندان سال شصت و هزارها نشانه دیگر که اثبات می کند اعضای همایش نکوداشت آیت الله میلانی برای درج مصاحبه شیخ علی تهرانی در ویژه نامه از عنوان جعلی «آیت الله میرزاعلی خراسانی» استفاده کرده اند.
جالب آنکه در این مصاحبه٬ محور اصلی٬ تخریب چهره امام است! با آنکه طبیعتا در ویژه نامه آیت الله میلانی انتظار می رفت که ایشان محور اصلی گفتگو قرار گیرند.

حال باید مسئولین این جفای تاریخی به امام خمینی و انقلاب اسلامی در مقابل این تحریف و تخریب سازمان یافته پاسخگو باشند.
عجیب است ادعای اخلاق و حقوق شهروندی این جماعت گوش فلک را کر کرده است و با این وجود در روز روشن دست به چنین تحریفات آشکار تاریخی زده اند.

و عجیب تر آنکه جماعتی که مدام بر کوس صلح طلبی می کوبند و حزب اللهی ها را در رسانه های خود با داعش مقایسه می کنند٬ از چه رو برای ملوس کردن نام امام٬ سراغ فردی بدسابقه به نام شیخ علی تهرانی را گرفته اند. مگر نه آنکه تهرانی از همراهان صدام و  روحانی محبوب سازمان منافقین (در ایران و عراق) بوده است؟ آیا گمان برده اند این سوابق از حافظه تاریخی مردم ایران پاک شده است؟

سکوت عجیب مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در مقابل این توطئه تاریخی نیز تامل برانگیز است!
امیدواریم مناسبات سیاسی و جریانی٬ علت این بی تفاوتی نبوده باشد و شبهه همراهی را دامن نزند.
آخر آنکه٬ امام خمینی همواره نماد وحدت دینی و غیرت ملی همه ایرانیان بوده است و لذا نمی توان و نباید به واسطه تعلقات سیاسی از کنار این تحریف بزرگ بی تفاوت گذشت. انتظار آن است که مجامع حوزوی و دانشگاهی و رسانه های رسمی و عموم مردم شریف نسبت به این جفای تاریخی عکس العمل مناسب نشان دهند./1323/د101/ج1

ارسال نظرات