۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۷۱۳۰۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مسؤولان بیش از پیش هوشیار باشند/ سطحی‌نگری سبب نفوذ دشمن می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مسؤولان بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره غیرقابل اعتماد بودن دشمن و بدعهدی‌ها و عداوت‌های آمریکا را مد نظر قرار دهند، بیش از هوشیار باشند زیرا سطحی‌نگری خود سبب رخنه و نفوذ دشمن می‌شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در نشست بصیرتی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) که بعدازظهر امروز در محل مسجد حضرت علی اصغر(ع) شهرک دانشگاه شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی هجمه دشمنان بر علیه ملت ما آغاز شد و از همان ابتدا توطئه های مختلفی را برای براندازی نظام اسلامی ما طراحی نمودند که دوران دفاع مقدس نقطه اوج این تهاجمات و ددمنشی‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان خاطر نشان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز توطئه ها در قالب جنگ نرم که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است ادامه یافت و آنها در طول زمان های مختلف با تهدید و تحریم و فشار سیاسی و اقتصادی تلاش کردند ملت و مسؤولان را از مسیر اصلی انقلاب دورکنند.

حجت الاسلام قندهاری تصریح کرد: فتنه 78 و بعد از آن فتنه 88 جلوه دشمنی استکبار در داخل کشور بود که هر دو فتنه با حضور مردم و درایت رهبری فرزانه انقلاب خنثی شد و دشمنان در این دسیسه‌ها ناکام ماندند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: دشمن دست از دشمنی بر نخواهد داشت و توطئه ها و فتنه های او ادامه دارد اما با تغییر مسیر پروژه نفوذ را کلید زده و تلاش دارد با نفوذ در بین مسؤولان و تاثیرگذاران نظام و خواص به اهداف خود دست یابد.

وی با بیان اینکه رهبری در این چند سال اخیر بر نفوذ دشمن تاکید داشته اند گفت: نفوذ ابعاد مختلفی دارد و باید بدانیم که دشمن با اثرگذاری بر مسؤولان، نهادهای مختلف و مردم در رده های مختلف تلاش دارد به اهداف شوم خود دست یابد و این مهم را دنبال می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اضافه کرد: دشمن ما بسیار هوشمندانه در حال نفوذ است و باید مسؤولان ما مراقب باشند چرا که نفوذ از طریق مسؤولان هدف دشمن است و متاسفانه برخی مسؤولان هم ناخواسته و یا عامدانه سخنان و مطالبی را بیان می کنند که آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی با اشاره به برجام و اتفاقات بعد از آن بیان کرد: رهبری بارها و بارها هشدار دادند و مسؤولان را به بدعهدی دشمن و حیله او و مراقبت از توطئه های آنها هشدار دادند اما متاسفانه مسؤولان توجه نکردند و ما امروز شاهد پیمان شکنی های آنها و اعتراف مسؤولان به این موضوع و اشتباهاتشان هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد: باید امروز همه بر بصیرت افزایی در جامعه تلاش کنیم چرا که دشمن باز می خواهد با ایجاد اختلاف و انشعاب و تردید و شبهه راه های قبلی خود را امتحان کند و باید مسؤولان بیشتر از گذشته به فرمایشات رهبری توجه و مراقب رخنه ها و راه های نفوذ دشمن باشند و سطحی برخورد نکنند.

وی اظهار کرد: دل بستن به دشمنی که می خواهد ما هیچ نداشته باشیم ساده لوحی و حماقت است و باید مراقب باشیم که کدخدایی که خود دچار هزار مشکل و معضل اقتصادی و اخلاقی است نمی تواند مشکلی از ما را حل کند و ما باید اتکا به نیرو و استعدادها و توان داخلی برای رفع مشکلات خود اقدام کنیم./202/977/ب1

ارسال نظرات