۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۷۱۱۸۰

فصلنامه علمی طیبات در گام شانزدهم

شانزدهمین شماره فصلنامه علمی اطلاع رسانی "طیبات" در هفتمین سال انتشار از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) زنجان امروز منتشر شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
نشریه طیبات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، شانزدهمین شماره فصلنامه علمی اطلاع رسانی "طیبات" در هفتمین سال انتشار آن که کاری است از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) زنجان امروز منتشر شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

بنابر این گزارش؛ فصلنامه علمی اطلاع رسانی طیبات که به مدت دو دوره متوالی به عنوان سومین نشریه برتر کشوری در جشنواره نشریات حوزه های علمیه کشور انتخاب شده، از چند سال گذشته کار خود را با قدرت آغاز کرده و در هر شماره از این فصلنامه، شاخص رشد آن رو به جلو بودن حرکت آنها را نشان می دهد.

این شماره از فصلنامه طیبات به صورت اختصاصی به بحث نکاح و ازدواج پرداخته و با مقالاتی جامع آن را با دیدگاهی نقادانه مورد بررسی و پژوهش قرار داده است که البته در این شماره هم به ازدواج موقت و هم به ازدواج دائم پرداخته شده است.

مشکل ازدواج و شیوه زندگی، ازدواج دختر رشیده، ازدواج موقت و نکاح در یک نگاه کلی از جمله مقالاتی است که در فصلنامه علمی اطلاع رسانی طیبات به چاپ رسیده و با توجه به این که از بین مقالات برتر طلاب انتخاب شده، موجب ترغیب به ارائه کارهای پژوهشی و تمرکز بر این مباحث شده است، کلام ولایت، سبک زندگی، مصاحبه با حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی، یاد یاران و آیه های نور از دیگر بخش های این نشریه در پرداختن به امر مقدس ازدواج است.

گفتنی است؛ در این شماره از فصلنامه علمی اطلاع رسانی طیبات از اخبار خبرگزاری رسا در زنجان نیز استفاده شده است./949/پ203/ق

ارسال نظرات