۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۷۰۰۳۱
مدیر مدرسه علمیه عالی سید زنجان:

9 دی دست خدا برای نجات ملت در فتنه 88 بود

مدیر مدرسه علمیه عالی سید زنجان با اشاره به حضور به موقع مردم در فتنه 88 گفت: 9 دی دست قدرت خدا برای نجات این ملت در فتنه 88 بود؛ چرا که این نظام تنها نظام و حکومت شیعی در دنیا است.
9 دی

حجت الاسلام یاسر مقدم پناه، مدیر مدرسه علمیه عالی سید زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به حضور به موقع مردم در فتنه 88، اظهار داشت: 9 دی دست قدرت خدا برای نجات این ملت در فتنه 88 بود؛ چرا که این نظام تنها نظام و حکومت شیعی در دنیا است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 9 دی انقلاب دیگری بود که از سوی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم خورد و بخش قابل توجه ماجرا عدم هماهنگی قبلی در این تجمعات بود که از این رو می توان آن را مانند دوران انقلاب، انقلاب دیگری برای حفظ نظام اسلامی دانست.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به تأثیر آشکار 9 دی در سرنوشت کشور، تصریح کرد: اگر 9 دی و حضور به موقع مردم نبود، اکنون وضعیت نظام مجهول و نامعلوم بود و نمی دانیم چه بلایی می خواستند بر سر نظام اسلامی بیاورند که البته قطعا هدف آنها براندازی بود، اما پس از 9 دی و آن خروش میلیونی مردم، صدای فتنه گران و دشمنان در سینه هایشان خفه شد.

حجت الاسلام مقدم پناه در ادامه نقش حماسه 9 دی را در امنیت کشور بی بدیل خواند و افزود: از بدو آغاز و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) تاکنون که رهبری نظام به دست خلف صالح ایشان است، همواره خود مردم پاسدار واقعی امنیت کشور بوده و در حفظ آن چه در مرزها و چه در خارج از مرز کوشیده اند و در 9 دی نیز همین مردم با حضور در صحنه امنیت داخلی را با بیرون راندن فتنه گران از صحنه کشور، تأمین کردند.

وی در ادامه با اشاره به خیانت آشکار فتنه گران در اقدام برای تصویب قطعنامه 1929 بر علیه کشور خودشان، گفت: در فتنه 88 کسانی که مرتکب چنین خیانت بزرگی شدند، در واقع هدفشان نشان دادن خط سیر مستقیمی به دشمنان برای براندازی حکومت اسلامی بود که با یاری خداوند متعال و باز هم با حضور و پشتیبانی مردم این تهدید نیز خنثی شد.

مدیر مدرسه علمیه عالی سید زنجان در پایان با انتقاد از این سخن که «مردم در 9 دی بیدار شدند»، اظهار داشت: این سخن کاملا نادرستی است که گفته می شود مردم در فتنه 88 در 9 دی بیدار شدند و به صحنه آمدند، اتفاقا ماجرا کاملا برعکس بود؛ چرا که این مردم بیدار و هشیار بوده و در وقت مقتضی و در بهترین زمان ممکن در صحنه حاضر شدند و کسانی که در 9 دی از خواب بیدار شدند؛ دشمنان و فتنه گران بودند که با «نیشتر» مردم به خود آمده و فهمیدند که این کشور جای فتنه گری نیست./949/302/ب2

ارسال نظرات