۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۶۹۰۳۹
با حضور مدیر کل بنیاد نخبگان حوزه های علمیه کشور؛

آیین نکوداشت طلاب برتر حوزه های علمیه خواهران استان زنجان برگزار شد

آیین نکوداشت طلاب برتر حوزه های علمیه خواهران زنجان در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی با حضور نماینده ولی فقیه در زنجان و مدیر کل بنیاد نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه کشور برگزار شد.
حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، آیین نکوداشت و تقدیر از طلاب برتر حوزه های علمیه خواهران استان در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و مدیر کل بنیاد نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه کشور برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ در مراسم تقدیر از طلاب برتر حوزه های علمیه خواهران استان، ابتدا مدیر استانی حوزه های خواهران زنجان با ارائه گزارشی از مجموع فعالیت های علمی و پژوهشی این مراکز علمی به موفقیت های چشمگیر آنها اشاره و تعدادی از آنها را نیز نفرات برگزیده جشنواره های کشوری اعلام کرد.

در ادامه مراسم و پس از سخنرانی حجت الاسلام داود رجبی نیا، مدیر کل بنیاد نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه کشور که به پتانسیل بالای حوزه های خواهران اشاره کرد، سپس امام جمعه زنجان نیز با ابراز گلایه از برخی کمبودها و فقدان زیر ساخت های لازم، ظرفیت حوزه های علمیه خواهران زنجان را بسیار بیشتر از حال کنونی آن دانست.

در ادامه با آیین نکوداشت طلاب برتر حوزه های علمیه خواهران زنجان از 70 نفر از طلاب برگزیده این مدارس با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمده که از جمله آنها می توان به خانم سیده زهرا میر عیسی خانی برگزیده 4 جشنواره کشوری همچنین به خانم ها مریم یوسفی، مهناز رجبی، نعیمه ابهری، سیده رقیه حسینی، سمیرا اسدی، غزل ذوالقدر، شهلا خدرلو و رعنا گنج خانی که نفرات برگزیده مسابقات و جشنواره های مختلف کشوری بودند، اشاره کرد.

گفتنی است؛ این آیین نکوداشت در سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان و با حضور خیل کثیری از طلاب حوزه های علمیه خواهران سراسر استان برگزار شد./203/949/ب1

ارسال نظرات