۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۶۹۰۳۳
مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران زنجان:

حوزه های علمیه خواهران در همه لایه های اجتماعی اثرگذار هستند

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به موفقیت های حوزه های علمیه خواهران در همه زمینه ها، گفت: حوزه علمیه خواهران امروز سرمایه ارزشمندی برای کشور بوده و در همه لایه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه حضور پر رنگ و اثرگذاری دارد.
حجت الاسلام بلال محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام بلال محمدی، مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران زنجان، امروز در آیین نکوداشت طلاب برتر حوزه های خواهران استان زنجان، با اشاره به موفقیت های حوزه های علمیه خواهران در همه زمینه ها، گفت: حوزه علمیه خواهران امروز سرمایه ارزشمندی برای کشور بوده و در همه لایه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه حضور پر رنگ و اثرگذاری دارد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم دیده شدن موفقیت های زن مسلمان در جامعه، افزود: امروز حوزه های علمیه خواهران برج بلندی برای دیده شدن زن مسلمان در جامعه بوده و وی را برای رسیدن به جایگاهی که ایستگی و استحقاق آن را دارد، یاری می کند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به رشد خوب حوزه های علمیه خواهران زنجان در همه زمینه ها، اظهار داشت: طلاب خواهر استان زنجان امروز در عرصه مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه مرتبط با قرآن و عترت و در رشته های حفظ، ترتیل، تفسیر و دیگر رشته های مربوط به قرآن کریم، حضور چشمگیری در مدارس استان و عرصه های کشوری دارند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با ارائه گزارش و آماری از موفقیت های حوزه های علمیه خواهران زنجان، خاطرنشان کرد: در سال کنونی یعنی سال 95 تعداد هشت نفر از طلاب ما در جشنواره های کشوری به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند، در حوزه کتابخوانی 334 نفر امسال در مسابقات کتابخوانی استان شرکت داشتند و در عرصه پژوهش و جشنواره های کشوری نیز در جشنواره هایی مانند بانوی برتر، علامه حلی و رشد حضور پر رنگ و اثرگذاری داشتند.

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران زنجان در ادامه گفت: ما سال گذشته و در پنجمین دوره جشنواره علمی علامه حدود 50 مقاله داشتیم که همه آنها هم در مرحله استانی و هم در مرحله کشوری خو درخشیدند.

وی در پایان موفقیت های استان زنجان را در مقابل استان های با امکانات بالا، خوب توصیف و اظهار داشت: استان زنجان خوشبختانه توانسته است در مقابل استان های بزرگی مانند تهران و اصفهان که هم از لحاظ امکانات و هم از لحاظ نفرات بسیار بالاتر و بیشتر از ما هستند، خوش درخشیده و خوب دیده شود.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از تعداد 70 نفر از طلاب برتر حوزه های علمیه خواهران زنجان در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی با حضور مسؤولان استانی با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد./202/949/ب1

ارسال نظرات