۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۵۰۰۵۴
در سالگرد ارتحال آیت الله خزعلی صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب خاطرات «دوستدار خمینی»

شامگاه پنج شنبه در همایش «آيت بصیرت» از کتاب خاطرات «دوستدار خمینی» با حضور آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران رونمایی شد.
رونمایی از کتاب دوستدار خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شامگاه پنج شنبه همزمان با سالروز درگذشت آیت الله خزعلی، آئین بزرگداشت آن مرحوم در همایش «آیت بصیرت»  در تالار شهر مشهد برگزار شد.

در این همایش از کتاب «دوستدار خمینی» با حضور آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان، سید صولت مرتضوی شهردار مشهد و حجت الاسلام والمسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی رونمایی شد.

کتاب «دوستدار خمینی» حاصل گردآوری خاطرات مرحوم آیت الله خزعلی از طریق مصاحبه با فرزندان، دوستداران و آشنایان ایشان از سوی حجت الاسلام اشرفی تدوین شده است. 

در ادامه این همایش از دکتر محسن خزعلی، فرزند ارشد مرحوم آیت الله خزعلی به همراه همسر ایشان تجلیل به عمل آمد و پیام آیت الله خامنه ای در مورد ارتحال این عالم ربانی نیز قرائت شد.

پس از آن کلیپ هایی در وصف زندگانی آیت الله خزعلی پخش شد و جناب آقای معینی پور، شاعر انقلابی شعر سروده شده خود را در وصف آیت الله خزعلی قرائت کرد.

شایان ذکر است، این همایش با هدف تبیین سیره انقلابی و طلبگی مرحوم آیت الله خزعلی با حضور خانواده ایشان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی به همت فرهنگسرای قرآن و عترت و با مشارکت حوزه علمیه خراسان برگزار شد./864/202/ب2

ارسال نظرات