۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۹۵۷۳۵
استاد حوزه علمیه:

40 سالگی انقلاب تحقق حقیقت ‹‹العزه لله و لرسوله و للمومنین›› است

40 سالگی انقلاب تحقق حقیقت ‹‹العزه لله و لرسوله و للمومنین›› است
استاد حوزه علميه دهه فجر انقلاب را تفسير ‹‹انتم الاعلون›› دانست و گفت: چهل سالگي انقلاب اسلامي ايران تحقق حقيقت ‹‹العزه لله و لرسوله و للمومنين›› است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی جمعه شب در مسجد النبی میدان عامریه فین کاشان با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن جلوه‌ای از تجلی الطاف خاصه خداوند متعال در عصر حاضر بود.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه‌ای که اصل آن به توحید متصل و شاخ و برگ آن در آسمان معرفت و عرفان نور افشانی می‌کند نام برد و افزود: ثمره این درخت شجره طیبه معنویت برخاسته از عقلانیتی بود که کام همه موحدان را شیرین کرد.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: انقلاب اسلامی چهار آمن را برای مراد و و مرید و امام و امت که عبارت از ایمان به خدا، ایمان به هدف و ایمان به راه و ایمان به مردم بود را برای ملت قهرمان ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران تحقق حقیقت ‹‹العزه لله و لرسوله و للمومنین›› و تفسیر ‹‹انتم الاعلون ان کنتم مومنین›› است که خود باوری و رسیدن به آمال و آرزو‌های دست نیافتنی شکستن انحصار بسیاری از علوم و فنون بیانگر بالندگی و شکوفایی این نهضت عظیم الهی است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: ده‌ها دستاورد علمی در مقابل دیدگان بهت زده شرق و غرب و هجوم همه جانبه در همه عرصه‌ها به ویژه فشار اقتصادی و تحریم نشان از حمیت و غیرت مردان و زنان و این مرز و بوم و اعتقاد به هدف و عقیده توحیدی است.

وی حضور نسل چهارم انقلاب در همه صحنه‌ها و دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) را جلوه‌ای از تفکر اندیشه ولایت مداری در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی دانست و گفت: امروز در حالی به استقبال جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب می‌رویم که عزت و اقتدار خود را مدیون رشادت‌ها و از خود گذشتگی جوانان مجاهد و مدافعان حرم می‌دانیم و خود را موظف به ادامه راه آن سالکان به منزل رسیده می‌دانیم.

حجت الاسلام صدیقی حضور مردم وفادار به انقلاب اسلامی در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ۲۲ بهمن را نمادی از عشق و علاقه به اسلام و نظام و رهبری و ارج نهادن به راه امام و شهدا دانست./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات