۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۹۴۷۷۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلاب اسلامی سبب انزوای نظام های سلطه گر در جهان شد

انقلاب اسلامی سبب انزوای نظام های سلطه گر در جهان شد
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران ضمن شکستن هیمنه استکبار جهانی سبب انزوای نظام های سلطه گر در جهان شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی روحانین مستقر استان در مجتمع فرهنگی کوثر بابلسر با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی حکومت‌های سکولار را به چالش کشید و هیمنه استکبار جهانی را شکست.
 
وی با بیان این که دستاورد‌های بی بدیل و بی نظیر چهل ساله انقلاب اسلامی چشم جهانیان را خیره کرده است، افزود: امروز مهم‌ترین رسالت روحانیت بیان دستاورد‌های مستدل و مستند انقلاب اسلامی برای جامعه اسلامی است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال 57 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم، افزود: انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهان را تغییر داد و پیروزی جمهوری اسلامی در سال 57 و شکل گیری حکومت اسلامی چشم بسیاری از متفکران و اندیشمندان جهان را به حیرت وا داشت.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برخی نظریه‌ها در خصوص دین که از سوی برخی اندیشمندان غربی و سکولار مطرح می‌شد، تصریح کرد: برخی دانشمندان و نظریه پردازان غربی دین را افیون ملت‌ها می‌دانستند و انقلاب اسلامی دین را مهم‌ترین عنصر در تعالی، رشد و توسعه جامعه اسلامی می‌داند و بسیاری از این نظریه‌ها را به چالش کشید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع قدرت‌های جهان در عصر امام خمینی (ره) اشاره و بیان داشت: برخی معتقد بودند قدرت‌های شرق و غرب و ایستادگی در مقابل آن‌ها کاری دشوار و دست نیافتنی است، اما امروز به برکت باور ما می‌توانیم و گفتمان انقلاب اسلامی ایران اسلامی جزء قدرت‌های برتر منطقه و جهان است و می‌تواند بسیاری از قدرت‌های پوشالی جهان را با چالش جدی روبرو کند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به پیشرفت‌های نظامی، دانش‌های روز مانند تکنولوژی‌های نوین، پزشکی، هسته‌ای و فضایی و علمی جمهوری اسلامی اشاره و اظهار داشت: رمز بسیاری از این پیشرفت‌ها در سایه باور به ما می‌توانیم و اعتماد به تحقق وعده و نصرت الهی است که باید شکر گزار این نعمت الهی باشیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اهمیت ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: مستکبران عالم به قدرت انقلاب اسلامی و جایگاه ممتاز ولایت فقیه در جوامع اسلامی پی برده اند و مدت ها است در حال برنامه ریزی برای تضعیف این جایگاه هستند، اما مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی از این یادگار حضرت امام خمینی (ره) به خوبی پاسداری و نگهداری می‌کنند.
 
وی در پایان با اشاره به صدور انقلاب اسلامی و گفتمان امام در کشور‌های منطقه و جهان، بیان داشت: ما در هشت سال دفاع مقدس تنها بودیم، اما امروز به برکت جمهوری اسلامی و رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی جبهه مقاومت شکل گرفته است و بسیاری از قدرت‌های جهان را به انزوا کشیده ایم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات