۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۹۴۷۵۴
به همت مدرسه المهدی زرگان؛

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم کوی ابوذر برگزار می‌شود

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم کوی ابوذر برگزار می‌شود
حجت الاسلام گاشه از برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم کوی ابوذر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) حصیرآباد خبر داد.
حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ حوزه المهدی (عج) زرگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دومین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن و اذان «السابقون» خبر داد و گفت: این دوره با موضوعات حفظ جزء (۱،۲ و ۳۰)، حفظ سوره (واقعه، النباء و الرحمن)، قرائت قرآن (ترتیل خوانی، روانخوانی و روخوانی)، صوت و اذان خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه المهدی (عج) زرگان با بیان اینکه حفظ یک جزء یا یک سوره برای شرکت در مسابقه کافی است، افزود: این مسابقه ویژه دانش آموزان ششم تا دوره دبیرستان است که در ۱۰ بهمن ماه ساعت ۱۰ در حوزه علمیه برگزار می‌شود البته مهلت ثبت نام تا همان روز خواهد بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نقدی اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام از طریق مبلغ قرارگاه معراج حوزه و یا معاونت پرورشی مدرسه امکانپذیر خواهد بود.

حجت الاسلام گاشه در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه عنوان داشت: برگزاری نمایش میدانی و زنده فرقه الزهرا که روایتی از سقیفه تا شهادت حضرت زهرا (س) است به همت حوزه المهدی، دوم بهمن ماه در روستای گبیر یک از جمله برنامه‌های معاونت تبلیغ در دهه فاطمیه است.

وی به برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم کوی ابوذر اشاره کرد و گفت: این یادواره با سخنرانی حجت الاسلام امینی، امام جمعه مسجدسلیمان و مرثیه سرایی کربلایی مصطفی مروانی و محمدحسین حدادیان در روز جمعه (۵بهمن ماه)، ساعت ۲۰ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) حصیرآباد برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات