۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۹۴۷۵۳

دیدار اعضای مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا اهواز با مراجع تقلید قم

دیدار اعضای مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا اهواز با مراجع تقلید قم
مدیر مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز از سفر مسؤولان مؤسسه به استان قم و دیدار با علما و مراجع تقلید خبر داد.
حمید طرفی، مدیر مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از سفر مسؤولان مؤسسه به استان قم و دیدار با علما و مراجع تقلید خبر داد و گفت: در این دیدار مسؤولان مؤسسه با حضرات آیات جوادی آملی، مکارم شیرازی، وحید خراسانی، علوی گرگانی، صافی گلپایگانی و آیت الله کعبی دیدار و گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از بدو تأسیس مؤسسه تاکنون ارائه کردند.

مدیر مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز خاطرنشان کرد: در این دیدار مراجع تقلید ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته ابراز امیدواری کردند تا چنین فعالیت‌هایی گسترش و محرومان و مستضعفان بیشتری در زیر چتر چنین مؤسسه‌های مردمی قرار گیرند.

طرفی افزود: معرفی کلیه فعالیت‌های مؤسسه در سطح استان و ارائه گزارش از تهاجم فرهنگی در استان و مناطق حاشیه‌ای شهر هدف از دیدار با علما و مراجع بود.

وی با بیان اینکه پیش از آن نیز دیداری با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفته است، عنوان داشت: مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز در آخرین اقدام خود به ساخت نمازخانه و تجهیز آزمایشگاه مدرسه دخترانه الهدی در منطقه ملاشیه اهواز اقدام کرد ضمن اینکه در همین منطقه خانواده‌های بسیاری را تحت پوشش قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم ازدواج گروهی برای فرزندان تحت پوشش مؤسسه بیان داشت: در این مراسم ۳۰ زوج تحت تکفل مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز همزمان با میلاد حضرت ختمی مرتبت و امام صادق (ع) به خانه بخت رفتند.

مدیر مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز تصریح کرد: همه ساله در ۱۷ ربیع الاول مراسم ازدواج گروهی برای زوج‌های تحت تکفل برگزار می‌کنیم تا از این طریق با هزینه‌های اندک و با اجرای مراسم در خور شأن و لایق شان، راهی خانه بخت شوند.

طرفی اظهار داشت: طرح ازدواج گروهی زوج‌های تحت تکفل مؤسسه در شب میلاد رسول خدا (ص)، ۱۲ سال است که اجرا شده و به صورت تقریبی ۲۸۰ زوج تاکنون راهی خانه بخت شدند.

وی به دیدار یکی از نمایندگان آستان قدس رضوی با مدیران مؤسسه و اهدای ۵۰ امریه پنج نفره برای اسکان و صرف نهار و شام و صبحانه در مشهد مقدس اشاره کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات